Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صالحی‌نیک، مسئول کارگروه خدمات اجتماعی ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه بلافاصله پس از وقوع سیل در استان‌های شمالی به‌ویژه گلستان همانند بسیاری از استان‌های دیگر وارد عمل شده و فعالیت‌های خود را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه این مجموعه به سمت اتحاد و هماهنگی در جهت کمک به سیل‌زدگان کار خود را آغاز کرد، افزود: جبهه فرهنگی از همان ابتدای امر با بسیج و هم‌افزایی میان مجموعه خود به دنبال سلطه‌گری و موازی‌کاری در امور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی‌نیک ادامه داد: در راستا این مجموعه با راه‌اندازی دو پویش جمع‌آوری «کمک‌های نقدی و غیرنقدی» و جمع‌آوری «بیل، چکمه و فورغون» به‌عنوان ابزارلات لازم در جهت بازسازی ماطق سیل‌زده دست به کار شده است.
مسئول کارگروه خدمات اجتماعی ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان همدان بیان کرد: این مجموعه با بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند متناسب با نیاز تخصصی در مناطق سیل‌زده هماهنگ با شبکه اجرایی استان در حال فعالیت و کمک‌رسانی است.
این فعال فرهنگی با بیان اینکه چندین مسجد، کانون و تشکل و هیئت به صورت خودجوش مجری پویش‌های جبهه فرهنگی در راستای کمک به سیل‌زدگان بوده‌اند، گفت: اطلاع‌رسانی‌ها درخصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی و واریز به حساب قرارگاه امام‌رضایی‌ها صورت گرفت.

6 مسجد در همدان؛ مجری جمع‎‌آوری اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان
وی با اشاره به اینکه 50 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط جبهه فرهنگی استان به مناطق سیل‌زده کمک شده است، گفت: 6 مسجد در سطح شهر جهت جمع‌آوری اقلام ضروری مثل آب معدنی، پتو، کنسرو و محصولات بهداشتی معرفی و کمک‌های خوبی از سوی مردم جمع آوری و در قالب محموله‌هایی ارسال شده است.

فعالیت جبهه فرهنگی همدان در 2 پویش مهم برای کمک به سیل‌زدگان
صالحی‌نیک گفت: پویش جمع‌آوری بیل، چکمه و فرغون نیز یکی دیگر از اقدامات جبهه فرهنگی با همکاری دیگر نهادهای مردمی استان در 6 مسجد شهر شامل مسجد مهدیه، مسجد امام علی(ع) پردیس، مسجد سیدالشهدا(ع) شهرک مدنی، کانون فرهنگی المهدی(عج)، مجتمع امام علی(ع) بلوار آزادگان و مؤسسه خیریه حضرت زینب(س) در 12 متری سیلو انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی و تبلیغی به صورت خودجوش جهت اعزام به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: در اولین اعزام 100 نفر از نیرو‌های انسانی توانمند جهت ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و تبلیغی جهت کمک به هموطنان خود راهی مناطق سیل‎زده شدند.
این فعال فرهنگی اظهار کرد: خدمت رسانی‌ها به همین منوال ادامه یافت و درحال حاضر هم امدادرسانی به استان لرستان در اولویت قرار گرفته و در این استان نیز گروه‌ها به صورت نوبتی اعزام می‌شوند و جمع‌آوری اقلام نیز در حال انجام است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جبهه فرهنگی کمک به سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه تلفنی ۳۱۳۶ در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دکتر مجذوبی با اشاره به اینکه مردم استان همدان و مسافران نوروزی با تماس با سامانه ۳۱۳۶ می‌توانند از خدمات حوزه بهداشت و درمان در استان مطلع شوند گفت: نحوه فعالیت بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه، درمانگاه‌های دندانپزشکی فعال، برنامه کشیک نوروزی مراکز خدمات جامع سلامت استان همدان در این سامانه دیده شده است. 

او تصریح کرد: اطلاعات ایستگاه‌های سلامت در نوروز، پایگاه‌های فعال نمونه گیری و غربالگری نوزادان، داروخانه‌های شبانه روزی فعال و مراکز درمان و آزمایشگاه‌های تشخیص طبی از دیگر بخش‌هایی است که در این سامانه قابل دسترسی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: مردم استان همدان و مسافران نوروزی همچنین در صورت مواجهه با موارد تخلف بهداشتی درمانی می توانند موضوع را اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • رونمایی از پویش «با انرژی»
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • نمایشگاه پویش «زندگی با آیه‌ها» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • فعالیت سامانه تلفنی ۳۱۳۶ در همدان
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • آغاز ثبت نام اعتکاف دهه ی آخر ماه رمضان در مساجد همدان
  • لزوم تسریع در جمع‌آوری کارتن‌پلاست‌های سطح شهر همدان
  • لزوم تسریع در جمع آوری کارتن پلاست‌های سطح شهر توسط شهرداری همدان