Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:32:49 GMT

تیم امید با هیچ مربی‌ای موفق نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۲۷۴

تیم امید با هیچ مربی‌ای موفق نمی‌شود

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارم از تیم ملی امید ایران به اندازه ای که باید حمایت نمی شود.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جدایی زلاتکو کرانچار از تیم فوتبال امید ایران بیان کرد: من فکر می کنم تیم امید ایران مظلوم واقع شده است. متاسفانه مشخص نیست چرا حمایت درستی از سوی کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از این تیم نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ظرفیتی که فوتبال ایران دارد، تیم امید می تواند خودش را در عرصه بین المللی نشان بدهد و در المپیک حضور یابد اما من فکر می کنم انرژی مثبت و نیرویی برای کسب موفقیت این تیم را به سمت جلو هل نمی دهد.


وی ادامه داد: من نمی دانم استدلال فدراسیون فوتبال برای قطع همکاری با کرانچار چیست. شاید حق و حقوق او بالا است و فدراسیون به دلایل شرایط اقتصادی از عهده اش برنمی آید اما احساس می کنم ناملایماتی با تیم امید صورت می گیرد.


مربی سابق تیم ملی همچنین گفت: من بازی های تیم امید با عراق و یمن را در دور اول مقدماتی المپیک دیدم. این تیم اصلا خوب بازی نکرد اما این هم دلیل داشت. مهره های واجد شرایط تیم امید خیلی دیر در اختیار سرمربی قرار گرفتند و کرانچار خیلی از بازیکنانش را در اختیار نداشت. باشگاه ها نیز همکاری لازم  را نداشتند و نتیجه اش بازی های بی کیفیتی بود که تیم امید انجام داد.


ذوالفقارنسب درباره اینکه گمانه زنی هایی پیرامون انتخاب سرمربی جدید تیم ملی صورت گرفته، افزود: من در جریان جزییات این ماجرا نیستم اما با شرایطی که من می بینم و بر تیم امید ایران حاکم است به نظرم این تیم با هیچ مربی ای موفق نمی شود.

 

بیژن ذوالفقار نسب تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بیژن ذوالفقار نسب تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • الفتی در ژیمناستیک ایران تاریخ‌ساز شد