Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در زمانی که مقامات بریتانیایی، جولیان آسانژ مؤسس ویکیلیکس را از داخل اتاقش در سفارت اکوادور دستگیر کرده و به ماجرای او می‌پردازند، سؤالاتی درباره‌ی سرنوشت گربه‌ی جولیان آسانژ به گوش می‌رسد.

گربه‌ای به نام «جیمز» تنها دوست همیشگی جولیان آسانژ، در این هفت سالی بوده که او در سفارت گذرانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گربه در فضای مجازی تعداد زیادی دنبال کننده دارد، به گونه ای که در توئیتر ۳۲ هزار تن و در اینستاگرام ۷ هزار تن او را دنبال می‌کنند.

جیمز گربه‌ی بازیگوش روی درخت کریسمس و یا در چهارچوب در اتاق جولیان می‌نشست.

«صرف نظر از سرنوشت جولیان آسانژ، عاقبت گربه او چه خواهد شد؟!»؛ این پرسشی است که کاربران اینترنتی درباره‌ی جیمز می‌پرسند.

یکی از کاربران پرسید: آیا حال جیمز خوب است؟! و دیگری نیز آرزو کرد، کسی نگهداری از جیمز را بر عهده بگیرد، زیرا بدون تردید گربه پس از جولیان روز‌های سخت و آشفته‌ای را پشت سر می‌گذارد.

با وجود اینکه هیچ اطلاع دقیقی از گربه نیست، برخی منابع می‌گویند گربه جولیان خیلی وقت است که سفارت را ترک کرده و در آنجا زندگی نمی‌کند. روزنامه «لا ریپابلیکا»‌ی ایتالیا سال گذشته درباره جیمز نوشت: گربه برای همیشه رفت. نویسنده مقاله که آسانژ را دیدار کرده بود گفت: گربه دیگر آنجا نیست، آسانژ می‌خواهد گربه را از این فضای غیرقابل تحمل انزوا دور کند و به او زندگی بهتری بدهد.

بنا به گزارش اسپونتیک، گربه از چند ماه پیش در سفارت به چشم نمی‌خورد و از سپتامبر گذشته در سفارت نیست و نزدیکان جولیان می‌گویند، گربه خیلی وقت است به جای دیگری برده شده است. زیرا سفارت بر این باور بود که آنجا محل فروش حیوانات اهلی نیست و به همین دلیل جیمز برای همیشه آنجا نخواهد ماند.

یک کارمند سابق در ویکیلیکس به نام «جیمز پال» می‌گوید، سفارت از سال‌ها پیش به گربه اجازه ماندن داده بود، اما پس از تهدید سفارت به بردن گربه به یک محل نگهداری حیوانات، یکی از اعضای خانواده جولیان نگهداری از گربه را بر عهده گرفته است.

منبع:تابناک

انتهای پیام/

سرنوشت گربه جولیان آسانژ پس از دستگیری او

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار بین الملل حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا

(تصاویر) پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا

دیگر خبرها

  • «پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • دایی بایدن را آدمخوارها خورده اند؟ | جیمز ماراپه: ما آدمخوار نیستیم
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • (تصاویر) پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا
  • جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید