Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم های ایرانی بخش بین الملل نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش معرفی شدند. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 4 فیلم ایرانی در بخش بین الملل نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش شرکت دارند.

فیلم های «تکلیف: روز انجام وظیفه(takleef the day of duty)» به کارگردانی علی خوشدونی فراهانی، «لوتوس(lotus)» به کارگردانی محمدرضا وطن دوست، «افسانه کرم هفتواد(the myth of Haftvad worm)» به کارگردانی اصغر صفار و عباس جلالی یکتا و «شگفتی الهام بخش(the legendary mystical)» به کارگردانی محبوبه طبایی عقدایی عناوین آثار ایرانی است که در این بخش با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش به دبیری مهدی قربانپور 9 تا 13 اردیبهشت ماه در استان مازندران برگزار می شود.

انتهای پیام/

R1356/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حضور فیلم‌های ایرانی
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی