Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@16:20:14 GMT

بیشترین تهاجمات به کشور روانی و اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۶۷۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جشنواره سرباز جوان با بیان اینکه نگاه فرمانده معظم کل قوا به سربازی یک‌ نگاه تحولی است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری خدمت سربازی دوران تعالی و رشد جوانان به عنوان کادر آینده نظام است.

وی با اشاره به دوران سربازی ادامه داد: دوران سربازی فرصتی است برای ساختن مدیران آینده کشور و سالیانه ۴۰۰ هزار نیروی وظیفه وارد خدمت می‌شوند و از این تعداد بیش از ۱۵۰ هزار نفر تحصیلات دانشگاهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچگونه خطری به عنوان نظامی و تهاجمی ما را تهدید نمی‌کند، تصریح کرد: امروز بیشترین تهاجمات به کشور ما روانی و اقتصادی است و باید جوانان ما در این عرصه‌ها وارد شوند.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رشد سربازی مقام معظم رهبری جوان مشاور عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که کلوپ اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل به دوران حضورش روی نیمکت لیورپول خاتمه دهد و از این تیم جدا شود چون به دلیل خستگی بیش از حد توانایی ادامه دادن ندارد و نیاز دارد که مدتی را دور از دنیای فوتبال سپری کند.

شایعات درباره سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده از همان زمان آغاز شد و نام بسیاری از مربیان بزرگ دنیای فوتبال در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده است. یکی از گزینه‌های جدی برای قبول هدایت لیورپول در فصل آینده هم زیدان است.

این مربی فرانسوی پس از دوران بسیار خوب و پرافتخاری که با رئال مادرید داشت هنوز هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته است ما به نظر می‌رسد که هواداران لیورپول تمایل چندانی به حضور او در آنفیلد ندارند و ترجیح می‌دهند که ستاره سابق این تیم روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

در نظرسنجی انجام شده توسط لایو اسکور از 2036 هوادار لیورپول نزدیک به 41 درصد از آنها اعلام کردند که دوست دارند حضور جرارد روی نیمکت این تیم را ببینند. پس از او هم ژابی آلونسو و زیدان هر کدام با ۱۸ و هشت درصد آرا دوم و سوم شدند.

دیگر خبرها

  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • رئیسی وارد پاکستان شد
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد+ عکس
  • رئیسی با استقبال مقامات پاکستان وارد اسلام آباد شد
  • رئیس جمهور کشورمان وارد اسلام‌آباد شد
  • رئیس جمهور وارد اسلام‌آباد شد
  • حجت الاسلام رییسی وارد اسلام‌آباد شد