Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@11:55:40 GMT

«سیل» همچنان در محور بحث‌های حزب اتحاد ملت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۷۲۶

«سیل» همچنان در محور بحث‌های حزب اتحاد ملت

حزب حزب اتحاد ملت در جلسات دفتر سیاسی و شورای مرکزی خود گزارش فعالیت شورای مناطق حزب در استان‌های سیل‌زده بخصوص گلستان، لرستان و خوزستان را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا ، در جلسات دفتر سیاسی و شورای مرکزی حزب حزب اتحاد ملت گزارش فعالیت شورای مناطق حزب در استان‌های سیل‌زده بخصوص گلستان، لرستان و خوزستان ارائه و راجع به تدارک سازوکار مناسب برای کنش حزبی در بحران‌های طبیعی که موجب خسارت و گرفتاری هموطنان می‌شود تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی این جلسات مقرر شد کمیته تشکیلات در این زمینه پیش‌نویس لازم را تهیه کند.

همچنین در جلسه شورای مرکزی از اقدام رئیس جمهور در تشکیل یک کارگروه ملی برای بررسی همه جنبه‌های سیل اخیر استقبال شد و نسبت به نتایج کار آن اظهار امیدواری شد.

پیش از این در هفته گذشته، حزب اتحاد ملت نقطه نظرات خود را درباره وقوع سیل و برخی مسایل پیرامونی آن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد.

در جلسه شورای مرکزی علاوه بر گزارش‌های هیأت اجرایی و دفتر سیاسی، گزارش‌هایی از انتخابات اخیر خانه احزاب و انتخاب هیأت رییسه آن توسط حسین  کاشفی و نیز شورای‌عالی سیاست‌گذاری توسط آذر  منصوری، نمایندگان حزب در این مجموعه‌ها ارایه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی: حماس به پیشنهاد آتش‌بس پاسخ منفی داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که موساد از دریافت پاسخ منفی حماس به پیشنهاد میانجیگران خبر داده است.

دفتر نخست‌وزیری این رژیم همچنین گفت: برای دستیابی به اهداف جنگ غزه با تمام قوا ادامه خواهیم داد و برای بازگرداندن ربوده‌شدگان تلاش خواهیم کرد.

موساد مدعی شده است که حماس از تشدید تنشی که ایران مسبب آن است سوءاستفاده می‌کند. اشاره سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی حمله گسترده پهپادی و موشکی ایران به مواضع این رژیم است که شب گذشته انجام شد.

«رویترز» هم گزارش داد که حماس از طریق میانجی‌ها در مصر و قطر پیام داده است که پیشنهاد دوشنبه گذشته درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه را رد می‌کند.

بر اساس این گزارش، حماس بر خواسته‌های خود مبنی بر آتش‌بس دائمی، خروج نیرو‌های اسرائیل از نوار غزه، بازگشت فلسطینیان آواره شده به مناطق خود در غزه و تقویت کمک‌رسانی به نوار غزه و آغاز بازسازی تأکید کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • حماس: شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد
  • نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به پدر شهیدش پیوست
  • شهادت هفتمین نوه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس
  • نماینده ایران در سازمان ملل: ایران حق داشت از خود دفاع کند/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • ایران حق داشت از خود دفاع کند/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • گروه‌های فلسطینی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • حزب‌الله: جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است
  • رژیم صهیونیستی: حماس به پیشنهاد آتش‌بس پاسخ منفی داد
  • ریزش آوار در مرغداری یک کشته بر جای گذاشت