Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خامه یار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وی با حضور در قرارگاه کمک های مردمی مستقر در پلدختر، ضمن تشکر از دست اندرکاران این قرارگاه، اظهار داشت،مشکلات موجود را به اعضای جامعه مدرسین منتقل می کنم و امیدواریم برطرف شود.
وی اضافه کرد: آیت الله حسینی بوشهری نقش روحانیت و نیروهای جهادی در مناطق سیل زده را بی بدیل توصیف و بیان کرد تا پایان مشکلات، روحانیت درکنار مردم سیل زده خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نماینده جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای برنامه ریزی بیشتر حضور روحانیون در ایام خاص به ویژه ماه رمضان تاکید کرد و اظهار داشت،امیدواریم روند کمک به سیل زده ها همچنان ادامه داشته باشد و با بازسازی منازل، مردم سیل زده به آرامش برسند.
خامه یار خاطرنشان کرد: آیت الله حسینی بوشهری ضمن بازدید از مراکز مختلف شهر و نیروهای جهادی مشغول به خدمت در پلدختر، خدمت به مردم سیل زده را توفیق بزرگی دانست.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه به اقدامات صورت گرفته در مناطق مختلف پلدختر اشاره کرد و گفت: کیان آباد یکی از روستاهای پلدختر است که ارتباط آن با سایر مناطق قطع شده است و نیروهای قرارگاه مردمی قم توانستند کمک های خود را به این روستا از طریق پل معلق منتقل کنند.
وی با بیان اینکه یک تیم پزشکی نیز در این روستا مستقر شده است، اضافه کرد: نیروهای راه آهن قم با استقرار در روستاهای اطراف پلدختر کار پاکسازی یک روستا را به عهده گرفتند که در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.
خامه یار با اشاره به اینکه نیروهای کمیته امداد قم نیز پاکسازی مناطق مختلف شهر را آغاز کرده اند، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی تا شب گذشته بالغ بر یک هزار و 125 خانه را پاکسازی، شست و شو و لجن زدایی نموده اند و پاکسازی مساجد نیز توسط برخی نیروهای جهادی در حال انجام است.
به گفته وی، آشپرخانه قرارگاه مردمی کمک به سیل زدگان قم، روزانه پنج هزار پرس غذای گرم پخت و میان سیل زدگان توزیع می کند.
وی بیان کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته هدایایی خاص به خانواده هایی که تاکنون کمکی از سازمانی دریافت نکرده اند، اهدا خواهد شد.
خامه یار با بیان این که یکی از خیران ساخت 2 مدرسه را به عهده گرفته است، از مردم درخواست کرد: کمک های خود را برای بازسازی منازل سیل زدگان به حساب نهادهای مسئول واریز نمایند.
سیل اخیر درلرستان منجر به خسارت های جانی و مالی شد و قم به عنوان معین استان لرستان در سیل اخیر تعیین شده است.
/2085/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خانواده راه آهن قم کمک های مردمی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود

حجت الاسلام والمسلمین معزی دیدار fh رئیس و مدیران سازمان داوطلبان به نقش حیاتی و پر اهمیت سازمان داوطلبان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داوطلبانه برای خدمت به مردم در این مجموعه تاکید کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی ارائه آموزش فرهنگ داوطلبی را یکی از وظایف این سازمان برشمرد و تصریح کرد: با آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح باید روحیه خدمت‌رسانی در جامعه را ارتقاء دهیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در این بخش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از رسانه در معرفی فعالیت‌های داوطلبانه، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ داوطلبانه باید بیش از پیش در مورد فرهنگ خدمت رسانی و معرفی آن به مردم تمرکز کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی، سپس به ارائه نکاتی در خصوص برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های داوطلبی در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و بر لزوم ارتباطات تنگاتنگ و مستمر درون سازمانی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی همچنین با ابراز خرسندی از این دیدار، به ارائه نکاتی مهم و ضروری در خصوص چگونگی جذب و نگهداشت داوطلبان در جمعیت هلال احمر پرداخت.

نماینده رهبر معظم انقلاب ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، تربیت، آموزش و تهیه بسته‌های فرهنگی برای جذب و نگهداشت آنان را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از آسیب‌های جدی نظام‌های سازمانی در ایران بروکراسی‌های غیرضروری است. وی تاکید کرد باید با پرهیز از این بروکراسی‌ها از ظرفیت داوطلبانه برای اجرای خلاقانه برنامه‌ها در جمعیت بهره گرفت.

وی همچنین گزارش‌های ارائه شده از سوی مسئولان این سازمان را نیز مثبت ارزیابی کرد و از خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و عید نوروز قدردانی کرد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت، توجه ویژه به مسائل مربوط به این سازمان که متولی کمک در جامعه است را خواستار شد.

در ابتدای این دیدار وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین سازمان داوطلبان نیز به ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته سال گذشته و همچنین بیان مشکلات و چالش‌های پیش روی ارائه خدمات روان‌تر به جامعه به منظور پیگیری از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم