Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:53:18 GMT

مجسمه بازیکنان پدیده ساخته و در مشهد نصب می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۸۱۴

مجسمه بازیکنان پدیده ساخته و در مشهد نصب می شود

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار مشهد که چند ماهی است با رأی شورای شهر به عنوان سکان دار کلانشهر مذهبی مشهد انتخاب شده سه شنبه شب در دیدار با اعضای تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در اقدامی تعجب برانگیز وعده داد در صورت کسب سهمیه آسیایی مجسمه بازیکنان این تیم ساخته و در بوستان‌ها و میادین مشهد نصب می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد در خبری به نقل از کلایی نوشت: ما در حوزه شهرداری می‌توانیم دو قول بدهیم ابتدا اینکه در صورت هر برد در بازی‌های باقی مانده به بازیکنان و کادر فنی تیم یک پاداش و در صورت صعود به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نیز پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین پیشنهاد می‌کنم در صورت صعود تیم فوتبال پدیده به آسیا مجسمه‌های بازیکنان این تیم ساخته و در میادین و بوستان‌های شهر به عنوان اولین تیم مشهدی صعود کننده به آسیا نصب شود.

شهرداری می‌تواند پیشنهاد ساخت مجسمه‌ها را به شورا بدهد

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در همین رابطه به خبرنگار مهر می‌گوید: اگر بازیکنان تیم فوتبال پدیده بتوانند سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کنند اتفاق تاریخی برای مشهد رقم خورده که بسیار ارزشمند است.

شهناز رمارم بیان کرد: این اقدام می‌تواند با نصب نمادی از بازیکنان و تیم پدیده و نصب آن در شهر به یادگار بماند اما اینکه بخواهیم مجسمه تک تک بازیکنان این تیم را ساخته و در شهر نصب کنیم اقدام معقولی نیست.

وی تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری از تیم پدیده برای کسب موفقیت‌های بیشتر حمایت می‌کنند و ما نیز همراهی با پیشنهاد منطقی در این حوزه را خواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص لزوم تصویب ساخت و نصب مجسمه بازیکنان پدیده در صورت کسب سهمیه آسیایی در شورای شهر مشهد گفت: شهرداری می‌تواند برای این اقدام لایحه‌ای را به شورا ارسال کرده و در صورت تأیید در صحن کمیسیون و صحن علنی شورا اجرایی شود.

رمارم می‌گوید: همچنین نصب این مجسمه‌ها می‌تواند در چارچوب طرح استقبال از بهار باشد که در این صورت نیز باید توسط عده‌ای داوری و پس از تأیید اجرایی شود. به هر حال برای ساخت مجسمه بازیکنان پدیده باید کار کارشناسی انجام شده و در شورای به بحث گذاشته شود.

حال باید منتظر ماند و دید واکنش مردم و فرهیختگان شهر به این پیشنهاد آن هم در شرایطی که در مشهد بسیاری از شهدای شاخص، مشاهیر و بزرگان علم و ادب حتی کوچه‌ای را به نام خود ندارند ساخت مجسمه بازیکنانی که بسیاری از آنها بومی مشهد و استان نیز نیستند چقدر کارشناسی شده است؟

کد خبر 4593339

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد تيم فوتبال پديده شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برزیلی ها به دنبال تنبیه دنی آلوز؛ مجسمه اش را جمع کنید!
  • برزیل علیه دنی آلوز: مجسمه‌اش را جمع کنید!‏
  • بلندپروازی پدیده مربیگری لیگ برتر در تیمی با انتظارات بالا
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • دوسالانه‌های تجسمی با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
  • (ویدئو) جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • ورود ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار زائر به استان خراسان رضوی