Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شرکت چری در نمایشگاه خودروی شانگهای از نسل هشتم تیگو رونمایی کرد.

 به گزارش خبرنگار عصر ایران در این مراسم  مدیران چری و نمایندگی های این برند خودروسازی حضور داشتند.

تیگو 8 در دو مدل با موتورهای 1500 و 2000 توربو که به ترتیب 145 و 165 اسب بخار نیرو تولید می کنند عرضه خواهد شد. این خودرو همچنین از 3 مدل گیربکس دستی، سی وی تی و دبل کلاچ بهره می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرکت مدیران خودرو که شریک تجاری چری در ایران محسوب می شود تاکنون اقدام به عرضه دو مدل تیگو از جمله تیگو 5 و تیگو 7 به بازار ایران کرده است که این خودروها از زمان عرضه تا به امروز، بروزرسانی هایی را در جهت ارتقای امکانات و آپشن های خود تجربه کرده است.

  با رونمایی رسمی چینی ها از خودروی تیگو 8 پیش بینی می شود که در آیندهاین خودرو نیز توسط مدیران خودرو وارد بازار ایران شود.

در ادامه عکس های اختصاصی عصر ایران از رونمایی این خودرو که روز گذشته در نمایشگاه بین الملی چین انجام شده آمده است. برای مشاهده عکس ها در ابعاد بزرگ بر روی آن کلیک نمایید.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدیران خودرو چری تیگو 8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، تاکنون هیچ یک از خودروهای سری AMG مرسدس نتوانسته اند سرعت خود را در ۲.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسانند. اما خودروی پرچمدار جدید شرکت به نام ۲۰۲۵ Mercedes-AMG GT ۶۳ S E که در حاشیه فرمول یک در شانگهای رونمایی شده، چنین قابلیتی را دارد.

سیستم هیبریدی پیشرانش این خودرو شامل یک موتور برقی است که روی محور عقبی قرار گرفته و یک موتور ۴.۰ لیتری V۸ بی توربو AMG در قسمت جلو قرار گرفته که واکنش سریع و قدرت بالا فراهم می کند.

به گفته شرکت سازنده در خودروی کوپه ۲ برخی از فناوری هایی به کار رفته که در خودروهای مسابقه ای هیبریدی Mercedes-AMG PETRONAS F۱ Team وجود دارد. عملکرد GT ۶۳ S E سبب شده تا لقب سریع ترین خودروی این برند را بگیرد. مدیر ارشد اجرایی مرسدسAMG در بیانیه ای نوشت: موتور ۴ لیتریV۸ در کنار عملکرد سیستم هیبریدی سبب شده تا وسیله نقلید به مدل برتر سری خودروهایGT تبدیل شود.

موتور ۴.۰ لیتری V۸ بی توربو AMG و واحد AMG الکتریک درایو در خودروی Mercedes-AMG GT ۶۳ S E ترکیب می شود تا ۸۰۵ اسب بخار و گشتاوری تا ۱۰۴۷ lb-ft تولید کند.

این سیستم تضمین می کند که خودرو در ۲.۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برساند. همچنین از لحاظ الکترونیکی حداکثر سرعت آن به ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

سیستم پیش رانش الکتریکی نیز ۲۰۱ اسب بخار قدرت دارد. یک باتری سبک انرژی موتور برقی را تامین می کند. این سیستم در عقب خودرو قرار دارد. موتور برقی به طور مستقیم محور عقبی خودرو را فعال می کند و در نتیجه پیش رانش خودرو را هنگام افزایش سرعت بیشتر می کند. البته موتور برقی قدرت را به چرخ های جلویی نیز منتقل می کند.

کد خبر 6087308 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • سوپر 3 و سوپر 9 ؛ پهپاد به علاوه شاسی بلند و یک دو نفره جذاب از چینی های بازار (+تصاویر)
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس