Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:02:51 GMT

پایان پیمان نفتی اوپک در اواسط امسال

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۹۰۸

پایان پیمان نفتی اوپک در اواسط امسال

شرکت گازپروم نفت که بازوی نفتی غول گازی گازپروم روسیه است انتظار دارد توافق نفتی جهانی میان اوپک و متحدانش در نیمه اول سال ۲۰۱۹ به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، وادیم یاکوفلف، معاون اول مدیرعامل گازپروم نفت اظهار کرد که اتحاد نفتی جهانی دستکم در قالب همکاری میان بزرگترین تولیدکنندگان نفت جهان، باید به قوت خود باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در پیش بینی‌های سال جاری ما فرض را بر این گذاشته‌ایم که توافق نفتی میان کشورهای اوپک و غیراوپک تا اواسط سال ادامه خواهد داشت.

اوپک و هم‌پیمانانش در ژوئن برای تصمیم‌گیری در خصوص ادامه اجرای توافق کاهش تولید دیدار خواهد کرد. اوپک و روسیه و سایر تولید کنندگان غیراوپک با هدف تقویت قیمت‌ها، در دسامبر موافقت کردند از اول ژانویه به مدت شش ماه تولیدشان را ۱.۲ میلیون بشکه در روز کاهش دهند.

بر اساس گزارش رویترز، این مقام گازپروم نفت اظهار کرد که این شرکت تصمیمات سرمایه گذاری بلندمدت را بر مبنای قیمت نفت ۵۰ دلار در هر بشکه می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک گازپروم نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی رضا عنایتی با اشاره به آغاز سفر عمره گزاران ایرانی به عربستان  بعد از چندین سال وقفه اظهار کرد: این اقدام در چارچوب مراحل توافقی است که در اسفندماه ۱۴۰۱  میان وزیران خارجه دو کشور در پکن منعقد شد.

وی در مصاحبه با شبکه خبری العربیه، بازگشت پروازهای مستقیم بین دو کشور و چندین پرواز عمره را از جمله مراحل اجرای این توافق‌نامه ذکر کرد که در چارچوب آن اکنون از شهروندان ایرانی برای ادای عمره در عربستان استقبال می‌شود.

عنایتی در این ارتباط افزود: این پروازها به مدت ۲۰ روز تا قبل از آغاز موسم حج ادامه خواهد داشت و تعداد کل عمره‌گزاران ایرانی تا آن زمان که پروازهای سفر عمره پایان خواهد یافت، به ۶۰۰۰ نفر خواهد رسید.

وی درباره تعداد حج‌گزاران ایرانی در موسم حج امسال نیز گفت: بر اساس توافق میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • گروسی: ایران با داشتن اورانیوم غنی‌شده چند هفته با ساخت بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان