Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:15:43 GMT

دامداران گمشده در جازموریان نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۳۹۲۵

دامداران گمشده در جازموریان نجات یافتند

جیرفت - ایرنا - فرماندار رودبار جنوب گفت: 2 نفر از دامداران این منطقه که در تالاب جازموریان گم شده بودند، نجات یافتند.

منصور خانه گیر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش مفقودی 2 دامدار شهرستان رودبار جنوب توسط خانواده ها آنها اعلام و بلافاصله یک تیم محلی برای عملیات جست و جو به تالاب جازموریان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد بحران شهرستان رودبارجنوب ادامه داد: پس از 13 ساعت عملیات جست و جو در جازموریان، این دامداران پیدا و تحویل خانواده خود شدند.
وی تصریح کرد: تالاب جازموریان حوزه وسیعی دارد لذا این دامداران برای مصون ماندن از خطرهای احتمالی سیلاب به منطقه ای امن پناه برده بودند و با توجه به حجم زیاد آب در این منطقه، راه عبور داشتند.
فرماندار رودبار جنوب ادامه داد: دامداران گمشده با تلاش نیروهای محلی در کمال صحت و سلامت، تحویل خانواده هایشان شدند.
بنا به اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، بارش های اخیر باعث آبگیری بخش زیادی از تالاب جازموریان شده است.
تالاب جازموریان به عنوان یکی از تالاب های فصلی مشترک بین سیستان و بلوچستان و کرمان است که با مساحت سه هزار و 300 کیلومتر مربع در فاصله 150 کیلومتری غرب ایرانشهر ایجاد شده است.
3029/7450/7429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین کبادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر بیان کرد: پیرو اعلام وضعیت قرمز هواشناسی تا صبح امروز، در ۴۷ منطقه عملیاتی ۱۱۹۷ عملیات امدادرسانی، ۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ۴۳ مسافر ۲ دستگاه اتوبوس که در جاده کنارک به نیکشهر گرفتار سیلاب شده بودند، نجات داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجاتگر) از هلال‌احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین جمعیت هلال احمر با به کارگیری بیش از ۶ هزار نیروی عملیاتی در غالب ۱۲۰۰ تیم در ۵ استان متأثر از سیل و همچنین به کارگیری ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی در حال امدادرسانی است. همچنین در صورت نیاز به خدمات رسانی اضطراری شماره ملی ۱۱۲ در خدمت هموطنان عزیز است.

کد خبر 6080948

دیگر خبرها

  • پلنگ ایرانی در قاب دوربین‌های تله ای رودبار
  • ثبت تصویر پلنگ ایرانی در مناطق جنگلی رودبار
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند