Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:32:46 GMT

رایزنی وزیران دفاع آمریکا و ترکیه درباره اوضاع سوریه

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۰۵۷

رایزنی وزیران دفاع آمریکا و ترکیه درباره اوضاع سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حریت، وزارت دفاع ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه در واشنگتن با «پاتریک شاناهان» سرپرست وزارت دفاع آمریکا دیدار کرده است.

بر اساس این بیانیه، آکار و شاناهان در مورد روابط دو جانبه، تحولات سوریه و اوضاع امنیتی منطقه رایزنی کرده اند.

این دیدار در حالی انجام می‌شود که ترکیه و آمریکا در مورد تصمیم آنکارا برای خرید سامانه موشکی اس ۴۰۰ از روسیه، اختلافات زیادی با یکدیگر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای گذشته نیز وزیر دارایی ترکیه در واشنگتن با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده و «استیو منوچین» وزیر خزانه داری این کشور دیدار و در مورد اس ۴۰۰ با آنها رایزنی کرده بود.

کد خبر 4593442 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: خلوصی آکار ترکیه پاتریک شاناهان ایالات متحده آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود اظهارات بلیکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تاکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد همچنان بر خواسته‌های خود(شروط) تاکید می‌کنیم که شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه