Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:22:48 GMT

سرالکس در چمن نوکمپ دنبال چه بود؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۰۶۳

سرالکس در چمن نوکمپ دنبال چه بود؟(عکس)

سر الکس فرگوسن پیش از شروع دیدار دیشب منچستریونایتد و بارسلونا روی زمین چمن نوکمپ در حال قدم زدن دیده شد تا سوالهای زیادی مطرح شود که سر الکس در چمن نوکمپ چه می‌کرده؟

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع دیدار دو تیم منچستریونایتد و بارسلونا که دیشب در نوکمپ، خانه بارسا، انجام شد و با پیروزی 3-0 کاتالان‌ها و صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به پایان رسید، حضور سر الکس فرگوسن، اسطوره باشگاه یونایتد، در زمین چمن نوکمپ، قبل از بازی به یکی از حاشیه‌های جالب این دیدار تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بعد از آنکه سر الکس، پیش از شروع بازی در حالی در زمین چمن نوکمپ در حال قدم زدن دیده شد بسیاری این سوال را مطرح کردند که سر الکس آنجا چه می‌‌کرده و حضور او در زمین چه معنایی داشته. گری لینه‌کر اما که در استودیوی تلویزیونی BT حضور داشت با ارائه توضیحی درباره علت حضور سر الکس روی زمین چمن نوکمپ، مدعی شد سر الکس مشغول متر کردن استادیوم خانگی بارسلونا بوده است!

 

لینه‌کر پیش از شروع بازی و بعد از پخش شدن تصاویر سر الکس در زمین چمن گفت:"سر الکس مدت قابل توجهی روی زمین چمن نوکمپ بود و در واقع داشت زمین استادیوم را با قدم‌هایش متر می‌کرد".

 

 

لینه‌کر در ادامه گفت:" من خبرهای موثقی دارم چون امروز با بعضی مقامات ارشد بارسلونا و منچستریونایتد ناهار خورده‌ام و صحبت‌های آنها را شنیده‌ام. مساله این بود که بین آنها این بحث پیش آمده بود که زمین کدام استادیوم بزرگتر است، اولدترافورد یا نوکمپ؟".

 

ستاره سابق فوتبال انگلیس در ادامه گفت:" سر الکس می‌گفت نوکمپ نسبت به اولدترافورد زمین چمن بزرگتری دارد ولی دیوید جیل و یکی دو نفر دیگر می‌گفتند نه، اندازه هر دو زمین یکسان است. برای همین است که سر الکس وارد چمن نوکمپ شده و با قدم زدن آن را متر می‌کند تا ثابت کند حق با او است و زمین نوکمپ بزرگتر از اولدترافورد است".

 

بارسلونا سر الکس فرگوسن منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا سر الکس فرگوسن منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم

برنده هشت توپ طلا می‌گوید در سطح ورزش به همه چیز رسیده است و دیگر رؤیای خاصی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی که در دوران حرفه‌ای پربارش به عناوین تیمی و انفرادی زیادی از جمله قهرمانی در جام جهانی، کوپا آمه‌ریکا و لیگ قهرمانان اروپا گرفته تا توپ طلا و جایزه THE BEST فیفا دست یافته است، در گفت‌وگو با برنامه «بیگ تایم» از شبکه تلویزیونی «ام‌بی‌سی» عربستان، در پاسخ به این پرسش که «رؤیایت برای آینده چیست؟»، گفت: من دیگر رؤیای خاصی در سطح ورزشی ندارم. من خوش‌شانس بوده‌ام که در دوران حرفه‌ای‌ام به همه چیز رسیده‌ام.

وی در پاسخ به این پرسش که «ورزش مورد علاقه‌ات بعد از فوتبال چیست؟»، اظهار داشت: تنیس، پدل، بسکتبال و فوتبال آمریکایی. من چیزهای زیادی از فوتبال آمریکایی یاد گرفته‌ام و حالا درک بهتری از آن دارم و از دیدن بازی‌های فوتبال آمریکایی لذت می‌برم.

فوق‌ستاره آرژانتینی اینترمیامی درباره دوران کودکی‌اش هم خاطر نشان کرد: من دوران کودکی زیبایی داشتم، حتی زمانی که با دوستانم در روساریو بودم. این دوران خوب تا زمانی که مجبور به ترک اسپانیا شوم که بسیار سخت بود، ادامه داشت اما حقیقت این است که بارسلونا همیشه با من خوب رفتار ‌کرد.

اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است

برنده هشت توپ طلا درباره جدایی‌اش از بارسلونا در سال 2021 هم گفت: فکر می‌کردم در بارسلونا می‌مانم. من برای ساخت مجدد زندگی‌ام و جابه‌جایی خانواده‌ام از یک مکان به مکانی دیگر آماده نبودم.

مسی 36 ساله در مواجهه با این پرسش که «مهمترین لحظه در جام جهانی 2022 قطر برای تو کدام لحظه بوده است؟»، اظهار داشت: لحظه‌ای که بازی فینال را بردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد