Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:45:09 GMT

۸ خرده فروش مواد مخدر در بافق دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۱۰۵

۸ خرده فروش مواد مخدر در بافق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اطلاع از ایجاد پاتوق، استعمال و خرید و فروش مواد مخدر از سوی فردی، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با ورود به محل موصوف، مشاهده کردند ۸ نفر در حال استعمال مواد مخدر هستند که همه‌ی آن‌ها را دستگیر و همچنین در بازرسی از محل مقادیری هروئین کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده انتظامی شهرستان بافق تصریح کرد: متهمان روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/ی

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در بافق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد

سرهنگ غلامرضا نورا اظهار کرد: افسران پلیس شهرستان زاهدان پس از تلاش و پیگیری های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عناصر و سرشبکه های اصلی قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور شدند.

وی در ادامه افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این قاچاقچی حرفه ای که به اتهام حمل مواد مخدر از شهرستان خاش و درگیری مسلحانه با تکاوران پلیس متواری شده بود را در حوزه استحفاظی شهرستان زاهدان شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در اقدامی هوشمندانه و ضربتی این قاچاقچی حرفه ای را دستگیر کردند و پرونده وی به صورت تخصصی در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست