Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین حسینی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. همکاری او و استقلال طی سال‌های گذشته دستخوش حوادث و اتفاقات بسیاری بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسینی همواره توقع داشته در ترکیب باشد به همین خاطر با باشگاه به مشکل خورد. حسینی در نیم‌فصل قصد داشت استقلال را ترک کند و حتی پست خداحافظی‌اش را هم گذاشت ولی در نهایت بعد از جلساتی که با شفر و مسئولان باشگاه داشت تصمیم گرفت بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا او جزو بازیکنانی است که شفر به باشگاه گفته قراردادش تمدید شود. حسینی، اما بعد از تجربیاتی که در این سال‌ها به دست آورد،

 

شرط و شروطی برای فصل جدید دارد. مهم‌ترین شرط حسینی هم این است که باید تعهد دهند او فیکس تیم است! ولی به هر حال مربی در این باره تصمیم‌گیرنده خواهد بود. بعید به نظر می‌رسد جدایی مهدی رحمتی از استقلال به این سادگی باشد. به هر حال او کاپیتان استقلال است و می‌خواهد در این سال‌های پایانی بازیگری‌اش هم در این باشگاه بازی کند. نکته اینجاست که باشگاه تمایل زیادی به حفظ حسینی دارد و می‌خواهد قراردادش را تمدید کند. از سویی کسی نمی‌خواهد در استقلال مقصر جدایی رحمتی هم باشد. به همین خاطر احتمالاً در فصل بعد هم آش همان است و کاسه همان. اگر باشگاه به حسینی هم قول فیکس بودن بدهد، شاید در طول فصل شرایط تغییر کند و اتفاقات دیگری رخ دهد. یک سیب را که به هوا پرت می‌کنید هزار چرخ می‌خورد تا به زمین برسد. به همین خاطر حسینی و رحمتی هم از حالا نمی‌توانند همه چیز را پیش‌بینی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاره استقلال سید حسین حسینی باشگاه استقلال تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری زن جوانی که به علت اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید یوسفی فعال در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو