Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@20:56:24 GMT

گریم متفاوت امیر آقایی در 1فیلم!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۳۱۴

گریم متفاوت امیر آقایی در 1فیلم!

امیر آقایی به عنوان بازیگر اصلی فیلم سینمایی «گواهی امضاء» به کارگردانی شهرام اسدزاده مقابل دوربین رفت. ناطقان: به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، در فیلم سینمایی «گواهی امضاء» که سه روز پیش (۲۵ فروردین ماه) به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده کلید زده شد، امیر آقایی با گریم و شخصیت‌پردازی متفاوت در نقش فریبرز مقابل دوربین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«گواهی امضاء» روایت متقاطع و پیچیده‌ای است از یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه که تصادف دختر بچه ٥ ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد. در میان این هیاهو و درگیری‌ها هر کس به فکر نجات زندگی خود از یک چند ضلعی تعقیب و گریز است تا گواهی برای تار و پود افکار خود بدست آورد.

اسامی سایر بازیگران اصلی این فیلم به زودی و همزمان با رفتن جلوی دوربین اعلام می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شهرام اسدزاده، تهیه‌کننده: سید محمد قاضی، مشاور پروژه: سیروس الوند، مجری طرح: موسسه نقطه عطف سینما و تئاتر، مدیر تولید: رحمت عبدالله‌زاده، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی آشتیانی، صدابردار: محمد صالحی، طراح گریم: دانیال شعاعی، طراح صحنه: حسین مجد، دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز: مصطفی بافرونی، منشی صحنه: شهرزاد مطلق، طراح لباس: سمیرا کشورنژاد، مدیر تدارکات: مراد خانه‌زاد، فیلم پشت صحنه: پریسا آزمایش، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی نیا.عکس: حسین خدارتی.

منبع: ایرنا برچسب ها: گریم متفاوت ، امیر آقایی ، فیلم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گریم متفاوت امیر آقایی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور

رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: هرمزگان در سال گذشته با صدور ۴۶ فقره گواهی کشف و درنتیجه شناسایی حدود صد میلیون تن ذخایر فلزی و غیر فلزی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر در زمینه مطالعات اکتشافی و شناسایی ذخایر معدنی با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های توسعه‌ای و بهره گیری از فناوری‌های نوین اکتشافی تحولات بسیار خوبی صورت گرفته به نوعی که تقریباً بیشتر مساحت استان در قالب پهنه‌های مطالعاتی مورد اکتشاف قرار گرفته است.

رئیس سازمان صمت هرمزگان نقش معادن در توسعه مناطق کم برخوردار، ایجاد اشتغال پایدار و ایجاد ارزش افزوده را حائز اهمیت برشمرد.

خلیل قاسمی با تاکید بر لزوم تکمیل زنجیره‌های ارزش گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ساخت شهر‌های تخصصی و ایجاد صنایع پایین دستی با هدف ایجاد ارزش افزوده مواد معدنی نیز در دست اقدام است که نقش مهمی در زمینه توسعه و رونق اقتصادی ایفا خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • عملیات «وعده صادق» گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن در کشور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم