Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی در دیدار با آیت الله موسوی جزایری از از روند کمک رسانی مراجع تقلید و طلاب به مردم سیل زده خوزستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،عصر دیروز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با آیت‌الله موسوی جزایری، دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار سخنان قابل توجهی بیان کرد که از جمله آن می‌توان به کمک ۸۰۰ میلیون تومانی طلاب به سیل‌زدگان خوزستان، اشاره کرد.

اما نکته مهمی که حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، در این جلسه بیان کرد، مربوط به فروش خانه یک مرجع تقلید برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان بود.

وی به کمک آیت‌الله العظمی سبحانی برای سیل‌زدگان اشاره کرد و گفت: روز گذشته محضر حضرت آیت‌الله سبحانی بودیم. ایشان فرمودند من اگر می‌توانستم خودم برای کمک به مردم به مناطق سیل‌زده می‌رفتم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، اضافه کرد: ایشان یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید. البته سلام مخصوص من را نیز به آن‌ها برسانید».

 

انتهای پیام/ت

کمک رسانی مراجع تقلید به مردم سیل زده کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

 مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان

با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، بعد از نماز مغرب و عشاء

مسجد اعظم قم

 

 

دیگر خبرها

  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود