Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا پیش بینی کرد در نهایت یا برنی سندرز و یا جو بایدن رقیب او از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ خواهد بود. آفتاب‌‌نیوز :  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت: من معتقدم ما شاهد رقابت دو فینالیست یعنی "برنی سندرز دیوانه در برابر جو بایدن خواب‌آلود" و کاندیداتوری یکی از آنها برای رقابت با شاید "بهترین اقتصاد تاریخ کشور ما" (و خیلی دستاوردهای عالی دیگر) خواهیم بود! من مشتاق به رویارویی با هر کسی که رقیبم باشد هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم خداوند روان آنها را آرام سازد!
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس یک نظرسنجی که اخیرا در مورد رقابت مقدماتی در حزب دموکراتیک برای تعیین کاندیدای ریاست جمهوری این حزب از سوی موسسه "مورنینگ کانسالت" و بر پایه نظرخواهی از ۱۲۵۵۰ رای دهنده بالقوه در تاریخ ۸-۱۴ آوریل صورت گرفته، بایدن با حمایت ۳۱ درصدی در رقابت میان کاندیداها پیشتاز است و بعد از او سندرز با ۲۳ درصد رای قرار دارد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سندرز انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت ایران به دنبال محو کامل رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد