Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: هدف فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک ساختن تیمی قدرتمند است که بتواند تاریخ‌ساز باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره نشست روز گذشته با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی در حضور آقایان صالحی امیری و تاج داشتیم که پیرامون تیم امید و برنامه‌های آماده‌سازی تیم صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این جمع تنها یک هدف دارند و آن ساختن تیمی قدرتمند و تاریخ‌ساز است که بتواند این طلسم را بشکند. در جلسه بر ضرورت حمایت همه جانبه از تیم تاکید شد و امیدواریم این حمایت‌ها موجب موفقیت تیم امید شود.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره اخباری که پیرامون تغییرات کادر فنی تیم امید منتشر شده است اظهار کرد: هیچ تغییری ایجاد نشده و آقای کرانچار هم برنامه‌های خودشان را برای آماده‌سازی تیم ارائه کردند. این برنامه‌ها و همین‌طور عملکرد سرمربی و کادر فنی در جلسه کمیته فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که این یک روال همیشگی است. کمیته فنی در پایان مسابقات عملکرد تمامی تیم‌های ملی را مورد بررسی قرار می‌دهد و در این خصوص اعلام نظر می‌کند.

استیلی در پایان گفت: اولین هدف ما این است که زمان را از دست ندهیم و امیدوارم در پایان مسابقات لیگ خیلی زود برنامه‌های آماده‌سازی خودمان را برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک آغاز کنیم. یکی از اقدامات مهم شناسایی بازیکنانی است که در سطوح مختلف حضور دارند و هنوز دیده نشده‌اند. تلاش برای بررسی وضعیت این بازیکنان هم دنبال می‌شود تا بهترین نفرات انتخاب شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی امید فوتبال حميد استيلي زلاتکو کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این قسمت روایت داستان زندگی پرفراز و نشیب ربابه صدقی ساکن روستای ازمار از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل است، که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در زادگاهش و راه اندازی کسب کار، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش در حیطه پرورش بوقلمون شود.

در این قسمت از برنامه «کار خونه»علیرضا حسین نژاد (مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی این کارآفرین، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی کمیته امداد گفتگو می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • قرار نیست تغییری در «تیم اقتصادی دولت» ایجاد شود
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!