Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:05:25 GMT

فرگوسن در نوکمپ به دنبال چه بود؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۴۷۹

فرگوسن در نوکمپ به دنبال چه بود؟ +عکس

سر الکس فرگوسن پیش از شروع دیدار دیشب منچستریونایتد و بارسلونا روی زمین چمن نوکمپ در حال قدم زدن دیده شد تا سوال‌های زیادی مطرح شود که سر الکس در چمن نوکمپ چه می‌کرده؟

به گزارش مشرق، پیش از شروع دیدار دو تیم منچستریونایتد و بارسلونا که دیشب در نوکمپ، خانه بارسا، انجام شد و با پیروزی ۳-۰ کاتالان‌ها و صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به پایان رسید، حضور سر الکس فرگوسن، اسطوره باشگاه یونایتد، در زمین چمن نوکمپ، قبل از بازی به یکی از حاشیه‌های جالب این دیدار تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آنکه سر الکس، پیش از شروع بازی در حالی در زمین چمن نوکمپ در حال قدم زدن دیده شد بسیاری این سوال را مطرح کردند که سر الکس آنجا چه می‌کرده و حضور او در زمین چه معنایی داشته. گری لینه‌کر اما که در استودیوی تلویزیونی BT حضور داشت با ارائه توضیحی درباره علت حضور سر الکس روی زمین چمن نوکمپ، مدعی شد سر الکس مشغول متر کردن استادیوم خانگی بارسلونا بوده است!

بیشتر بخوانید:

بارسلونا با طلسم‌شکنی مسی به نیمه نهایی رسید

لینه‌کر پیش از شروع بازی و بعد از پخش شدن تصاویر سر الکس در زمین چمن گفت: "سر الکس مدت قابل توجهی روی زمین چمن نوکمپ بود و در واقع داشت زمین استادیوم را با قدم‌هایش متر می‌کرد".

لینه‌کر در ادامه گفت: " من خبرهای موثقی دارم چون امروز با بعضی مقامات ارشد بارسلونا و منچستریونایتد ناهار خورده‌ام و صحبت‌های آنها را شنیده‌ام. مساله این بود که بین آنها این بحث پیش آمده بود که زمین کدام استادیوم بزرگ‌تر است، اولدترافورد یا نوکمپ؟ ".

ستاره سابق فوتبال انگلیس در ادامه گفت: " سر الکس می‌گفت نوکمپ نسبت به اولدترافورد زمین چمن بزرگ‌تری دارد ولی دیوید جیل و یکی دو نفر دیگر می‌گفتند نه، اندازه هر دو زمین یکسان است. برای همین است که سر الکس وارد چمن نوکمپ شده و با قدم زدن آن را متر می‌کند تا ثابت کند حق با او است و زمین نوکمپ بزرگ‌تر از اولدترافورد است".

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بارسلونا سر الکس فرگوسن فوتبال لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد نوکمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • ترکیب رئال و بارسا: ال‌کلاسیکوی داغ با چند سورپرایز
  • ظهور یاغی جدید در فوتبال اسپانیا؛ مورینیو گزینه بارسلونا شد
  • دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند
  • دلیل حرکت جنجالی دانیال اسماعیلی‌فر در آبادان
  • لیگ NBA| محرومیت مادام‌العمر بازیکن رپتورز