Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیشب در دیداری معوقه از سری رقابت‌های جزیره، تیم برایتون میزبان کاردیف بود این تیم در حضور ۷۰ دقیقه‌ای بازیکن ایرانی خود با دو گل مغلوب حریف ولزی شد تا هم خودش بیش از پیش خطر سقوط به چمپیون شیب را احساس کند و هم روند ناکامی جهانبخش در گلزنی ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین گلزنی علیرضا جهانبخش در اروپا به حدود یک سال قبل برمی گردد. ۱۵ اردیبهشت سال گذشته در جریان دیدار هفته پایانی رقابت‌های اردیویسه هلند و برد ۶ گله آلکمار مقابل زووله، وینگر تیم ملی ایران در آن بازی هتریک کرد و عنوان آقای گلی لیگ هلند را به دست آورد. بعد از آن بود که رسانه‌ها از احتمال یک ترانسفر بزرگ برای این مهاجم ۲۵ ساله خبر دادند.

در نهایت، اما جهانبخش راهی جزیره شد و به برایتون پیوست. اما اوضاع خوب پیش نرفت و با گذشت ۸ ماه از پیوستنش به این تیم هنوز موفق به گلزنی نشده است.

مهاجم گیلانی، هفته قبل در گفتگویی زنده با یک برنامه تلویزیونی، مصدومیت‌های پرتعدادش در این فصل و غیبت چند هفته‌ای خود به خاطر جام ملت‌ها را دلیل اصلی ناکامی اش در انگلیس عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

مربیان پایه تیم فوتبال استقلال مشخص شدند

بعد از ۳ روز مجیدی به تمرینات استقلال بازگشت

مهاجری: استقلال روز سختی برابر ما خواهد داشت

انتهای پیام/

 

جهانبخش و آمار منفی گلزنی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: از روز جمعه این هفته با عبور امواجی از منطقه، شاهد بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خواهیم بود.

محمدرضا رحمن‌نیا امروز (۲۷ فروردین ماه) با اشاره به ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر این هفته، اظهار کرد:‌ اکنون آسمان استان صاف و گاهی با وزش باد ملایم همراه است. از جمعه تا یکشنبه هفته بعد، شرایط جوی نسبتاً ناپایداری در استان حاکم خواهد شد که به‌شکل وزش باد و بارش پراکنده باران خود را نشان می‌دهد.

وی دمای هوای استان را در روزهای آینده افزایشی دانست و گفت:‌ در شبانه‌روز گذشته روستای خیرآباد با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان در شهرستان طارم با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرمترین نقطه استان زنجان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بود که این میزان نسبت به روز قبل، در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: در شبانه‌روز گذشته، کمینه و بیشینه دمای زنجان ۳ و ۱۹ درجه، ابهر ۱ و ۱۷ درجه،‌ خرمدره ۳ و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۵ درجه، قیدار ۷ و ۱۵ درجه، سلطانیه منفی ۱ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۵ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • گاردین:ایران و اسرائیل را از آستانه جنگ بزرگ دور کنید / حمله به تاسیسات هسته ای ایران تشدید تنش خواهد بود
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان