Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:28:19 GMT

واکنش سپاه به صحبت های سعید قاسمی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۷۶۲

واکنش سپاه به صحبت های سعید قاسمی

سردار رمضان شریف در واکنش به ویدیویی منتشر شده از سعید قاسمی در خصوص بوسنی ، تاکید کرد :اظهارات وی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه نیست.

به گزارش مشرق، در پی انتشار ویدیویی اینترنتی از سعید قاسمی یکی از بازنشستگان سپاه درباره استفاده از پوشش هلال احمر در جریان جنگ بوسنی و متعاقباً واکنش جمعیت هلال احمر کشور و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: اظهارات آقای سعید قاسمی که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته اند و سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد، دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تکذیب برخورد یگانهای سپاه با مردم سیل زده

وی افزود: مواضع و کارکردهای سپاه در عرصه‌های مختلف تابع منطق و منطبق با قوانین و مقررات بوده و اقدامات امدادی سپاه به مردم مسلمان بوسنی نیز از این قاعده تبعیت کرده است.

سردار شریف همچنین با اشاره به تلاش امریکایی ها برای قلب واقعیات و وارونه جلوه دادن اقدامات سپاه در حوزه های مختلف تصریح کرد: تجربه نشان داده است مستنداتی که امریکایی ها برای واقعیت سازی های موردنظر خود ارائه می کنند فاقد وجاهت و اعتبار بوده و بایستی با تردید و هوشمندی با آن برخورد شود.

وی در پایان با یادآوری اینکه این گونه اظهارات از آقای سعید قاسمی مسبوق به سابقه بوده و مسئولیت اظهارات اخیر بر عهده وی است، گفت: در عین حال تاکید می کنیم ایشان و برخی افراد که از سازمان سپاه بازنشسته و یا به گونه ای جدا شده‌اند، از اظهارنظرهای غیرمسئولانه و خلاف واقع پرهیز نموده و برای دشمنان انقلاب و ملت ایران تولید بهانه و دستاویز نکنند.

منبع: سپاه نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل سردار شریف سعید قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896454

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • (ویدئو) سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل: ۱۰۰ درصد می‌زنیم
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • (تصاویر) بارش برف در پایتخت بوسنی و هرزگوین
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی