Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@19:11:05 GMT

اظهارات سعید قاسمی شخصی و فاقد اعتبار است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۹۰۹

اظهارات سعید قاسمی شخصی و فاقد اعتبار است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ویدیویی منتشر شده از یکی از بازنشستگان سپاه در خصوص بوسنی، تاکید کرد: اظهارات وی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه نیست.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار«رمضان شریف» در پی انتشار ویدیویی اینترنتی از سعید قاسمی یکی از بازنشستگان سپاه درباره استفاده از پوشش هلال احمر در جریان جنگ بوسنی اظهار کرد: اظهارات آقای سعید قاسمی که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته اند و سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد، دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مواضع و کارکردهای سپاه در عرصه‌های مختلف تابع منطق و منطبق با قوانین و مقررات بوده و اقدامات امدادی سپاه به مردم مسلمان بوسنی نیز از این قاعده تبعیت کرده است.

سخنگوی سپاه با اشاره به تلاش آمریکایی ها برای قلب واقعیات و وارونه جلوه دادن اقدامات سپاه در حوزه های مختلف تصریح کرد: تجربه نشان داده است مستنداتی که آمریکایی ها برای واقعیت سازی های موردنظر خود ارائه می کنند فاقد وجاهت و اعتبار بوده و بایستی با تردید و هوشمندی با آن برخورد شود.

رمضان شریف با یادآوری اینکه این گونه اظهارات از آقای سعید قاسمی مسبوق به سابقه بوده و مسئولیت اظهارات اخیر بر عهده وی است، گفت: درعین حال تاکید می کنیم ایشان و برخی افراد که از سازمان سپاه بازنشسته و یا به گونه ای جدا شده‌اند، از اظهارنظرهای غیرمسئولانه و خلاف واقع پرهیز نموده و برای دشمنان انقلاب و ملت ایران تولید بهانه و دستاویز نکنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمریکا بوسنی و هرزگوین تصویر و ویدئو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنگوی سپاه پاسداران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار صبح امروز سه شنبه در بازدید و تبریک عیدنوروز و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، که به همراه مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش در محل پایگاه‌های رزمی و عملیاتی زیر مجموعه سپاه این شهرستان انجام شد، گفت: نیروهای سخت کوش و پرتلاش و خدمتگزار سپاه در تمام رده‌ها آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و رهبری بوده و در عرصه خدمت رسانی به مردم و صیانت از مرزهای میهن و تأمین امنیت مقتدرانه در صحنه حضوری فعال و تأثیرگذار دارند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در شهرستان خاش و از جمله بسیجیان دلاور و پاسداران وطن آماده خدمت رسانی شایسته به مردم و مهمانان نوروزی هستند.

وی اظهار کرد: ولایت مداری، اخلاص، تدین، مردمیاری و حضور همیشگی و حماسی در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی از ویژگی‌های شاخص بسیجیان و پاسداران وطن در این شهرستان به شمار می‌رود.

مالدار اضافه کرد: بسیجیان و پاسداران وطن در شهرستان خاش در مقوله‌های محرومیت زدایی و سازندگی نیز نقش چشمگیری بر عهده دارند که شایسته تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش نیز در این دیدار و بازدید، گفت: نیروهای مسلح و دلاورمردان بسیجی و عزیزان ما در سپاه شهرستان همواره کانون و محور وحدت، اخوت، برادری، الفت، صمیمیت و تکریم انسانی بوده و از نگاه اخلاقی نیز الگو هستند.

کد خبر 6062685

دیگر خبرها

  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • شعرخوانی طنزگونه سعید سلیمانپور در محضر رهبر انقلاب
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • فیلم/ شعرخوانی طنز سعید سلیمان‌پور در دیدار با رهبر انقلاب