Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:19:08 GMT

امکان‌سنجی احداث «بی آر تی» تهران – کرج

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۹۲۱

امکان‌سنجی احداث «بی آر تی» تهران – کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن پورسیدآقایی در بازدید از منطقه ٢١ تصریح کرد: مطالعه طرح احداث بی آر تی به‌منظور پوشش سفرهای رفت‌وبرگشت تهران - کرج در حال انجام است که با توجه به تقاضای سفر، ایستگاه وردآورد نیز در این طرح دیده‌شده است.

وی با بیان اینکه بزرگراه شهید همت، آزادراه تهران - کرج و جاده مخصوص به‌عنوان سه محور پیشنهادی در دست مطالعه و ارزیابی است گفت: این محورها با ایستگاه‌های محدود و با هدف دسترسی سریع‌تر شهروندان به‌عنوان سامانه تندرو در حال مطالعه‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار تهران بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات موجود و توسعه حمل‌ونقل عمومی در منطقه ٢١ به‌عنوان غربی‌ترین نقطه تهران تاکید کرد و گفت: مطالعه احداث ٤ خط جدید مترو در تهران به اتمام رسیده و خط ١١ مترو در دو منطقه ٢١ و ١٨ به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در طراحی اولیه خط ١١ مترو تصریح‌شده که این خط به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی مسائل و مشکلات حمل‌ونقل عمومی در مناطق ٢١ و ١٨ باشد و از سوی دیگر، افق بهره‌برداری از ٤ خط مطالعه شده، سال ١٤٢٠ تعیین شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل، طراحی ال آر تی و بی آر تی در این مناطق در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پورسیدآقایی در ادامه به طرح‌های اصلاح هندسی در منطقه ٢١ اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی دسترسی به مسیر زیرگذر اسماعیل‌آباد، اصلاح هندسی بزرگراه فتح در تقاطع بزرگراه شهید لشگری، اصلاح هندسی تبادل بین کندرو - تندرو در مسیر شرق به غرب حدفاصل آذر ٥ و زیرگذر اسماعیل‌آباد در دست اجراست.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب پل عابر پیاده شهرک فرهنگیان - متروی استادیوم آزادی در آینده نزدیک خبر داد و بر نصب نیوجرسی در بخشی از بزرگراه آزادگان به‌جای گاردیل‌ها و نرده‌های موجود و تجهیز بزرگراه‌های فتح و شهید لشگری به دوربین‌های کنترل سرعت در این منطقه تاکید کرد.

معاون شهردار تهران بر ضرورت ساماندهی پارک حاشیه‌ای در معابری که تقاضا و ظرفیت پارک دارند، اشاره کرد و گفت: طرح نهایی پارک حاشیه‌ای در منطقه ٢ در حال اجراست اما تا اجرای نهایی آن در منطقه ٢١، می‌توان به روش دستی، پارک حاشیه‌ای را در این منطقه مدیریت و ساماندهی کرد.

کد خبر 4593365

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت شهری کلانشهر تهران اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • نصب ۴۳۰ متر مربع دیوار صوتی و نوسازی ۱۸۰ متر مربع دیوار صوتی طی یک سال گذشته
  • نگهداری و نوسازی دیوار‌های صوتی در پایتخت
  • نوسازی دیوار‌های صوتی در معابر پرتردد
  • نصب و نوسازی دیوارهای صوتی در معابر پرتردد