Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام خبر دستگیری یک توزیع کننده عمده مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ایرانشهرگفت: از خودروی متهم ۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

در حال تکمیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش دپوی شده در یک‌ منزل مسکونی در باقرشهر خبر داد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، مأموران این فرماندهی از دپوی یک محموله مواد مخدر و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ در استان تهران مطلع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به شناسایی سوداگر مرگ در باقرشهر گفت: مأموران عملیات کلانتری 175 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از دپوی یک محموله مواد مخدر در انبار یک‌ منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند. 

وی افزود: در این راستا مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل 11 کیلو حشیش کشف کردند و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود، دستگیر شد.

کشف بیش از یک تن حشیش در سراوان

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تأکید می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه