Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:54:05 GMT

آلگری با وجود حذف از لیگ قهرمانان، از یووه دل نمی کند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۹۷۶

آلگری با وجود حذف از لیگ قهرمانان، از یووه دل نمی کند

تهران- ایرنا- «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی تیم یوونتوس با وجود ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا برای یک سال دیگر، اعلام کرد که فصل آینده نیز روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه نوشت: یاران «کریستیانو رونالدو» پس از متحمل شدن شکست 2 بر یک مقابل آژاکس شگفتی ساز در تورین، در مجموع بازی های رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 با لیگ قهرمانان خداحافظی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلگری در مصاحبه ای پس از شکست اظهار داشت: چند روز پیش با «آندره آ آنیلی» رئیس باشگاه ملاقات کردم و به او گفتم که فصل آینده نیز در باشگاه می مانم؛ با این حال با برگزاری جلسه با مقامات باشگاه در مورد آینده تصمیم گیری می کنیم.
وی ادامه داد: فکر می کنم در طول پنج سال گذشته خوب کار کرده ایم و بازیکنان پیشرفت خوبی داشته اند؛ بردن پنج اسکودتو و رسیدن به 2 فینال لیگ قهرمانان اروپا به هیچ عنوان کار ساده ای نیست.
آلگری از زمان به دست گرفتن سکان بانوی پیر در فصل 2014 – 2015 در مجموع 10 افتخار ریز و درشت برای تیم تورینی به ارمغان آورده و در فصل جاری نیز برای فتح پنجمین اسکودتو تنها به یک امتیاز نیاز دارد و این در حالی است که چند هفته تا پایان رقابت های سری آ باقی مانده است.
آنیلی در این خصوص تایید کرد: یوونتوس در حال رشد و پیشرفت است چه در زمین و چه خارج از آن. لزوم داشتن سرمربی بزرگ در کنار تیم حس می شود؛ سرمربی که قرار است در ماه ژوئن در جلسه ای پروژه فنی باشگاه را در به حرکت در آوریم؛ می دانیم که رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برای 5 یا 6 سال متوالی کار بزرگی است و افتخار می کنیم که همچنان به حرکت خود در این مسیر ادامه دهیم.
یوونتوس در سال های 1985 و 1996 لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده است اما از آن زمان به بعد تنها موفق شده تا در 5 دوره نایب قهرمان شود و 2 مورد آن تحت هدایت آلگری و در سال های 2015 و 2017 بوده است.
ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش يوونتوس ليگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)