Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:47:51 GMT

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۴۹۸۵

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حکمی مهدی عبوری را به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

در متن حکم صادره برای مهدی عبوری معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی که به امضای مهندس اسلامی رسیده، آمده است: با توجه به تجربه، تخصص، تعهد و سابقه مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی» وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه در اجرای مأموریت‌های محوله، اهتمام ویژه داشته باشید.

همچنین در این حکم از مواردی شامل، اصلاح ساختار سازمانی، نظام جبران خدمات و چابک سازی و کاهش دیوان سالاری در وزارتخانه به منظور بهره مندی حداکثری از توان تخصصی منابع در ستاد وزارت، استان‌ها و کلیه دستگاه‌های تابعه، حذف کلیه امور غیرضروری و بهبود روش‌ها در جهت تسریع و شفاف سازی امور اداری و مالی؛ استفاده بهینه و مناسب از سرمایه‌های فیزیکی و انسانی وزارتخانه با رویکرد صرفه جویی در هزینه‌ها و شفاف سازی گردش منابع در ستاد وزارت، استان‌ها و دستگاه‌های تابعه؛ تبیین عملی شایسته سالاری در انتصابات و جذب نیروهای برگزیده متناسب با نیازهای وزارتخانه؛ رسیدگی به معیشت همکاران و تکریم شایسته و تلاش در رعایت منزلت و تعالی کرامت انسانی کارکنان و اهتمام در افزایش رضایت مندی و انگیزه کارکنان با صیانت از حقوق قانونی آنها و برقراری ارتباط مؤثر با تمامی واحدهای تابعه استانی در انعکاس سیاست‌ها، رویه‌ها و خط مشی‌ها وزارتخانه و نظارت بر حسن انجام آنها، به عنوان مأموریت‌های معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی یاد شده است.

عبوری که تا پیش از این شهردار ساری بود، دارای سوابقی چون معاونت اداری مالی و حراست سازمان صدا و سیمای مرکز مازندران، عضو شورای سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، عضو شورای مشورتی شورای سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور نیز بوده است.

گفتنی است اسلامی پیش از ورود به وزارت راه و شهرسازی، استاندار مازندران بود.

خاطرنشان می‌شود، سیدسعید سیدعلایی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز طی حکمی از سوی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مشاور وزیر در امور نوسازی و تحول منابع انسانی منصوب شد.

کد خبر 4593279

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی عبوری وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!

محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان گفت: به اصرار آقای ولایتی سفیر و معاون وزیر شدم؛ من نمی خواستم از مادرم جدا شوم و سفیر شوم. به ایران که برگشتم منشی هایی که برای من گذاشته بودند همه از حراست بودند؛ می خواستند مرا زیر نظر داشته باشند! روزی یکی از منشی های من که بچه خوبی هم هست، گفت: «تشریف نمی برید نماز جماعت؟ به مصلحت است که بروید.» گفتم: اتفاقا چون به مصلحت است نمی روم و در اتاق خودم نماز می خوانم. این نگرش های من است و نمی گویم قطعا درست است چرا که ممکن است کاملا هم نادرست باشند./جماران

 

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • ◄ کدام معاونان وزیر راه و شهرسازی شرایط احراز پست معاونت را ندارند؟
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد