Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@01:23:19 GMT

مطالبات فرهنگیان پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۱۲۹

مطالبات فرهنگیان پرداخت می‌شود

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای امروز و فردا در حال دریافت ۲۱۰۰ میلیارد تومان از بانک مرکزی هستیم و مجددا ارقامی که مورد نیاز است به آموزش و پرورش پرداخت می‌شود تا این وزارتخانه همه بدهی‌ها و مطالبات فرهنگیان را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، محمدباقر نوبخت در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۹۷ اعتبارات مربوط به آموزش و پرورش حدود ۱۰۷ درصد پرداخت شد این در حالی است که در سال گذشته منابع بودجه ۹۱ درصد تحقق پیدا کرد، اما برخی از دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش به جهت اهمیت و ضرورتی که داشت این پرداخت صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با وجود پرداخت ۱۰۷ درصدی امکان تادیه برخی از بدهی‌های آموزش و پرورش تحقق پیدا نکرد، ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شد و برای امروز و فردا در حال دریافت ۲۱۰۰ میلیارد تومان از منابع جدید سال گذشته از بانک مرکزی هستیم و مجددا ارقامی که مورد نیاز است پرداخت می‌شود تا این وزارتخانه قبل از روز معلم بتواند همه بدهی‌ها و مطالبات فرهنگیان را پرداخت کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوبخت بودجه بدهی میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟

سید محمد حسینی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه برنامه هفتم چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در مورد احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir