Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:44:05 GMT

حضور شمسایی در گیتی‌پسند اصفهان تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۲۳۸

حضور شمسایی در گیتی‌پسند اصفهان تکذیب شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه وحید شمسایی پیشکسوت فوتسال کشورمان به عنوان سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان انتخاب شده است، این در حالی است که با پیگیری‌های خبرنگار ما این موضوع تکذیب شد.

وحید شمسایی پیشکسوت فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هنوز درباره این موضوع با من صحبتی نشده است و من این خبر را تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

آخرین اخبار فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به دیدار سوم برابر کویت رسیده بود که صعودش با رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل افغانستان و بحرین قطعی شده بود.
با این حال دریافت یک گل در افتتاحیه مقابل افغانستان و سپس 3 گل در مصاف با بحرین حسابی اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته را نگران کرده بود و تیم وحید شمسایی را به همین دلیل مورد انتقاد قرار می‌دادند.

ویدئو: 330709

در دیدار سوم اما تیم ملی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و منسجم علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی موفق شد دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد تا حالا امیدواری بیشتری نسبت به تیم وحید شمسایی در میان جامعه فوتسال ایجاد شده باشد.
شمسایی در دو بازی ابتدایی به باقر محمدی بازی داد، اما در مصاف سوم این فرصت به سعید مومنی داده شد و او در طول مسابقه بارها با کمک مدافعین تیم از گلزنی مهاجمین کویت که با تمام وجود حمله می‌کردند، جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • بازیکنان تیم ملی در جلسه فنی وحید شمسایی (عکس)
  • وحید شمسایی در گفت‌وگو با قدس: با تمام قوا به مصاف بحرین می‌رویم / فاصله تیم‌ها در آسیا کمتر شده است