Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سپاه در واکنش به ویدیویی منتشر شده از سعید قاسمی در خصوص بوسنی، تاکید کرد: اظهارات وی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تأیید سپاه نیست. گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ در پی انتشار ویدیویی اینترنتی از سعید قاسمی یکی از بازنشستگان سپاه درباره استفاده از پوشش هلال احمر در جریان جنگ بوسنی و متعاقبا واکنش جمعیت هلال احمر کشور و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: اظهارات آقای سعید قاسمی که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته اند و سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد، دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مواضع و کارکرد‌های سپاه در عرصه‌های مختلف تابع منطق و منطبق با قوانین و مقررات بوده و اقدامات امدادی سپاه به مردم مسلمان بوسنی نیز از این قاعده تبعیت کرده است.

سردار شریف همچنین با اشاره به تلاش امریکایی‌ها برای قلب واقعیات و وارونه جلوه دادن اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: تجربه نشان داده است مستنداتی که امریکایی‌ها برای واقعیت سازی‌های موردنظر خود ارائه می‌کنند فاقد وجاهت و اعتبار بوده و بایستی با تردید و هوشمندی با آن برخورد شود.

وی در پایان با یادآوری اینکه این گونه اظهارات از آقای سعید قاسمی مسبوق به سابقه بوده و مسئولیت اظهارات اخیر بر عهده وی است گفت: در عین حال تاکید می‌کنیم ایشان و برخی افراد که از سازمان سپاه بازنشسته و یا به گونه‌ای جدا شده‌اند، از اظهارنظر‌های غیرمسئولانه و خلاف واقع پرهیز نموده و برای دشمنان انقلاب و ملت ایران تولید بهانه و دستاویز نکنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی سپاه سردار رمضان شریف سعید قاسمی سخنگوی سپاه جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند

قرار است هفته فیلم‌های ایرانی، پویانمایی کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی ایران در «سارایوو» پایتخت بوسنی و هرزگوین از چند روز آینده آغاز شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هفته فیلم‌های ایرانی از چند روز آینده در پایتخت بوسنی و هرزگوین آغاز می‌شود. 

آن‌طوری که پوستر این رویداد نشان می‌دهد فیلم‌هایی همچون سارا و آیدا، هناس، رمانتیسم عماد و طوبا و حوض نقاشی در این هفته فرهنگی به نمایش درخواهند آمد. فیلم‌های سینمایی که جزو کارهای ارزشمند سینمای ایران به شمار می‌رود. همان‌طور که رایزن فرهنگی ایران در پایتخت بوسنی و هرزگوین به آن اشاره کرد.

به گفته رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سارایوو پایتخت کشور بوسنی و هرزگوین این رویداد با همکاری اداره کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و اداره کل همکاری‌های فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز فرهنگی ایستوچنو سارایوو شرقی، سازمان سینمایی سوره (وابسته به حوزه هنری)، استودیو پویانمایی اسکای فریم، بنیاد سینمایی فارابی و آژانس عکس تهران، روزهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مرکز فرهنگی ایستوچنو سارایوو شرقی برگزار می‌شود.

21 فروردین پرمخاطب‌ترین روز سینما ایران

این رویداد از چهارم تا هفتم اردیبهشت‌ماه و در قالب برگزاری هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانمایی کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و نمایشگاه صنایع دستی کشورمان برگزار خواهد شد.

در این رویداد همه روزه تعداد 150 کودک و نوجوان بوسنیائی از ساعت 11 صبح به تماشای بهترین پویانمایی‌های سینمای کشورمان خواهند نشست و سالن سینمای مرکز فرهنگی ایستوچنو از ساعت 19 فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبی»، «هناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» را طی چهار روز به روی پرده خواهد برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پر رنگ ایران در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • سخنگوی سپاه: ادعای آسیب دیدن نیروگاه دیمونا در حمله ایران کذب است
  • سخنگوی سپاه : ادعای آسیب‌ دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • سخنگوی سپاه: ادعای آسیب‌دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا عملیات روانی است
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • (تصاویر) بارش برف در پایتخت بوسنی و هرزگوین
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی