Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@14:54:27 GMT

سپاه: اظهارات سعیدقاسمی فاقد اعتبار است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۳۳۱

سردار رمضان شریف در واکنش به ویدیویی منتشر شده از سعید قاسمی در خصوص بوسنی ، تاکید کرد :اظهارات وی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه نمی باشد. ناطقان: به نقل از سپاه نیوز در پی انتشار ویدیویی اینترنتی از سعید قاسمی یکی از بازنشستگان سپاه درباره استفاده از پوشش هلال احمر در جریان جنگ بوسنی و متعاقبا  واکنش جمعیت هلال احمر کشور و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: اظهارات آقای سعید قاسمی که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته اند و  سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد ،دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود :مواضع و کارکردهای سپاه در عرصه‌های مختلف تابع منطق و منطبق با قوانین و مقررات بوده و اقدامات امدادی سپاه به مردم مسلمان بوسنی نیز از این قاعده تبعیت کرده است .

سردار شریف همچنین با اشاره به تلاش امریکایی ها برای قلب واقعیات و وارونه جلوه دادن اقدامات سپاه در حوزه های مختلف تصریح کرد: تجربه نشان داده است مستنداتی که امریکایی ها برای واقعیت سازی های موردنظر خود ارائه می کنند فاقد وجاهت و اعتبار بوده و بایستی با تردید و هوشمندی با آن برخورد شود.

وی در پایان با یادآوری اینکه این گونه اظهارات از آقای سعید قاسمی مسبوق به سابقه  بوده و مسئولیت اظهارات  اخیر   بر عهده وی است گفت:در عین حال تاکید می کنیم ایشان و برخی افراد که از سازمان سپاه بازنشسته و یا به گونه ای جدا شده‌اند، از اظهارنظرهای غیرمسئولانه و خلاف واقع پرهیز نموده و برای دشمنان انقلاب و ملت ایران تولید بهانه و دستاویز نکنند.
منبع: ایسنا برچسب ها: سپاه ، سعید قاسمی ، فاقد اعتبار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سپاه سعید قاسمی فاقد اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی جایگاهش را حفظ کرد

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی که در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی نخستین بازی خود برای باشگاه جدیدش را انجام داد، امشب هم در ترکیب ولژ موستار در دیدار برابر ژلیزنیچار سارایوو قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال ولژ موستار که اخیرا عارف غلامی را جذب کرده، از ساعت 22:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه گرباویچا در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، به مصاف تیم رده یازدهمی ژلیزنیچار خواهد رفت.

عارف غلامی که قبل از فیفا دی و پس از یک ماه انتظار برای صدور ویزای کاری برای بازی در بوسنی و هرزگوین، توانست برای ولژ موستار به میدان برود و نمایش مطمئنی در خط دفاعی برای بسته ماندن دروازه تیمش مقابل ایگمان کونیچ داشته باشد تا سه امتیاز ارزشمند به دست بیاورند.

مدافع سابق استقلال که پس از چهار سال موفق در جمع آبی‌ها مجبور به ترک این تیم شد و در نیم‌فصل به بوسنی سفر کرد، در نخستین بازی خود برای ولژ موستار درخشان کار کرد که امیدوار است امشب هم با حضور در ترکیب مقابل ژلیزنیچار عملکرد خوبی بر جای بگذارد.

تیم فوتبال ولژ موستار پس از 6 مسابقه ناکامی در کسب پیروزی که سه تساوی و سه شکست داشت، با حضور عارف غلامی توانست به برتری مقابل ایگمان برسد و امیدوار است امشب هم برابر ژلیزنیچار به پیروزی دست پیدا کند و جایگاهش در رده سوم جدول لیگ بوسنی تثبیت شود.

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • عارف غلامی جایگاهش را حفظ کرد
  • کدامیک از فرماندهان نظامی به عید دیدنی قالیباف رفتند؟
  • فرماندهان نظامی خندان به عید دیدنی قالیباف رفتند | تصویر
  • برنامه ویژه سپاه در آستانه روز جهانی قدس از زبان سردار تنگسیری
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم