Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدجواد عامر روز چهارشنبه در نشست با رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری در جهت شکوفایی فرصت های کارآفرینی در شهرستان ماسال ابراز امیدواری کرد که با همکاری این نهاد دوره های آموزشی کارآفرینی برای جوانان در سطح شهرستان برگزار شود.
وی با اشاره به تولید زغال به روش سنتی در روستای چماچار شاندرمن افزود: یک رویکرد می تواند این باشد که ما با توجه به آلایندگی این روش تولید زغال این صنعت را در روستای چماچار متوقف کنیم، اما در صورتی که برنامه ریزی دقیقی برای این روستا وجود داشته باشد می توانیم علاوه بر اصلاح روند تولید زغال و رفع آلودگی های ناشی از آن، از کوره های سنتی زغال این روستا به عنوان یک جاذبه گردشگری بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان نیز در ادامه این نشست با ابراز آمادگی جهت حمایت از کارآفرینان دارای ایده در سطح شهرستان ماسال اظهار داشت: حمایت های پارک علم و فناوری در حوزه های مختلف از جمله مشاوره و اعطای تسهیلات انجام می شود.
علی باستی با استقبال از پیشنهاد فرماندار ماسال در خصوص اجرای دوره های آموزشی کارآفرینی تصریح کرد: باید سعی کنیم دانش بازارسازی و تیم سازی و مهارت هایی که در دانشگاه ها به دانشجویان یاد نمی دهند را به آنان آموزش دهیم.
پس از برگزاری این نشست فرماندار ماسال با همراهی رئیس پارک علم و فناوری اطلاعات گیلان از کوره های تولید زغال روستای چماچار بازدید کردند و راهکارهای تولید مطابق با محیط زیست و استفاده از این صنعت به عنوان یک فرصت کارآفرینی در حوزه های صنعتی و گردشگری این روستا را مورد بررسی قرار دادند.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گیلان استفاده از ظرفیت دوره های آموزشی گردشگری محیط زیست 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما استان همدان، شهرک گلخانه‌ای «رُز» در دو کیلومتری شهر قروه درگزین در روستای عمان واقع شده که سال ۹۸ افتتاح شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درگزین با بیان اینکه در این شهرک گلخانه‌ای ۶۴ واحد گلخانه مشغول فعالیت هستند گفت: ۳۳۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم در این شهرک مشغول فعالیت هستند.

فتحی افزود: مساحت گلخانه سی و سه هکتار است که تولید سالانه این واحد‌ها ۵ هزار تن است.

سالانه ۴۱ هزار و ۴۵۰ تن محصول گلخانه‌ای در استان همدان تولید می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه جاذبه‌های گردشگری با مشارکت بخش خصوصی
  • بازدید ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان
  • بازدید بیش از ۱۲ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • خداحافظی طولانی کثیف‌ترین سوخت فسیلی جهان
  • روستای کلپورگان سیستان و بلوچستان تنها موزه زنده جهان + فیلم
  • روستای «هیر» بزرگترین تولیدکننده زغال‌ اخته در ایران
  • روستای نجنه، گنجینه گردشگری بانه