Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از ایلام ؛متن  به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

زادروز فرخنده حضرت علی اکبر(ع) که روز جوان نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای یاد کردن از جوانان است که آینده متعلق به آنان است.

جوانی بهار عمر است و یک فرصت طلایی که بایست به موقع از آن استفاده کرد. امروز نیروی  شورانگیز، پرطراوت و خلاق جوانی می تواند حلال مشکلات پیش روی جامعه و کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاریخ انقلاب اسلامی به روشنی نشان می دهد که جوانان این سرزمین همیشه در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند و امروز می توانند باز به زیبایی نقش آفرینی کنند، کافی ست که شهامت اعتماد کردن به آنان را داشته باشیم تا باز شاهد هنر نمایی آنان باشیم. 

امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا جوان بتواند با  عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند.

اینجانب فرا رسیدن میلاد خجسته  و فرخنده  حضرت علی اکبر (ع)  که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده است را  به همه جوانان پرشور، آگاه، متعهد، امیدآفرین و پیشقراولان عرصه های کاروتلاش، نوآوری و شکوفایی تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شده جوانان این کشور بویژه در استان ایلام بتوانند زمینه های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور و استان را در عرصه های مختلف بیش از پیش فراهم کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار ایلام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصادی و اجتماعی حضرت علی رشد مشکلات مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش