Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرامی از فراخوان سومین جشنواره ملی فانوس همزمان با سراسر کشور در گیلان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس بایرامی» در حاشیه تجلیل هنرمندان عرصه دفاع مقدس و مقاومت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ثبت خاطرات شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس از برنامه‌های است که توسط بنیاد پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه جشنواره ملی فانوس برای سومین سال در کشور برگزار می‌شود گفت: هنرمندان گیلانی می‌توانند تمامی آثار سال گذشته را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

بایرامی اذعان کرد: متقاضیان می‌توانند از 20 فروردین تا 30 اردیبهشت آثارشان را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: گفتمان‌سازی هنر دفاع مقدس مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری، تبدیل دانش ضمنی دفاع مقدس به دانش تصریحی با قابلیت ارائه در قالب‌های مختلف هنری، بازشناسی آثار تولیدی استان‌ها در بخش‌های جشنواره، تشویق و ترغیب استان‌ها در جهت تولید آثار برتر با موضوعات استانی و الگوی بومی هنر دفاع مقدس و ایجاد زمینه مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادهای استانی در برگزاری جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای هنر دفاع مقدس از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره «فانوس» است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: معرفی اسوه‌ها و الگوهای عملی و نمادهای ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان،‌ جوانان و پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس،‌ استکبارستیزی و مقاومت اسلامی؛ تجلی ارزش‌های دفاع مقدس و مخاطب‌شناسی و آگاه‌سازی در حوزه آثار دفاع مقدس از جمله موضوعات این جشنواره شمرده می‌شود.

 

بایرامی خاطرنشان کرد: کاربرد هنر در دفاع مقدس از دریچه نگاه فیلم وتئاتر دفاع مقدس، اهمیت و کاربرد پژوهش در آثار هنری دفاع مقدس، ارزش هنر معنوی و دینی از منظر فیلم و تئاتر دفاع مقدس،‌ معرفی نقش اقشار مردم به ویژه جوانان و بانوان در دفاع مقدس و ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت؛ تجلی ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر محورهای این جشنواره است.

 

وی گفت: هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی و سنتی، موسیقی و سرود، رادیویی، فیلم، تحقیق و پژوهش و آزاد ازبخش‌های جشنواره «فانوس» است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: آثار ارسال شده به اداره ‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در سایت جشنواره «فانوس» قرار گرفته و بعد از انجام داوری نهایی و انتخاب برترین آثار در تهران،‌ در اختتامیه کشوری جشنواره معرفی می‌شوند.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان خسارت سیل مسابقات قرآن روز جوان مسابقات بین المللی قرآن سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم کمک به سیل زدگان خبرگزاری شبستان فانوس رزمندگان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن به ریاست وزیر کشور به صورت وبیناری و با حضور استاندار کرمانشاه و افتتاح ۳۵۰ واحد مسکن روستایی استان گفت : این واحد‌های روستایی با همکاری مشترک بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرستازی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ ساخته شدند.

وی افزود: افرادی این واحد‌ها را دریافت کردند که فاقد مسکن مقاوم و تحت پوشش کمیته امداد بوند به گونه‌ای که زمین متعلق به مددجو بوده است، اما دارای خانه‌های کاهگلی در حال تخریب بودند.

به گفته طاهری این واحد‌های روستایی با ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی بنیاد مسکن و متوسط ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض کمیته امداد ساخته شده‌اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساخت حدود ۳۴ هزار واحد روستایی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور
  • تحویل خانه‌های مددجویی در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • اجرای طرح عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان قزوین
  • فراخوان هفتمین دوره اعطای جایزه پروفسور ابراهیم‌زاده معبود
  • آغاز اجرای طرح حجاب و عفاف از امروز در سراسر کشور