Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا نیکنام جدیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پس از هشدارهای ستادبحران در مورد احتمال بروز سیل دراستان ،مخابرات منطقه زنجان با آمادگی پیش بینی های لازم را برای ارتباط پایدار اتخاذ کرد.
وی ادامه داد: با حضور به موقع مدیران ارشد و میانی در ستاد و رصد دائمی وضعیت ارتباطی شهرستانهای تابعه و راهنمایی های لازم و ارتباط مستمر با روسای ادارات تابعه، ارتباط تلفن های ثابت،سیار و دیتا درسطح استان پایدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدیدی اظهار داشت: روحیه تعامل و همکاری و احساس مسئولیت کارکنان مخابرات منطقه زنجان،همواره زمینه مطلوبی را برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را فراهم کرده است.
مدیر مخابرات منطقه زنجان گفت: کارکنان مخابرات زنجان علاوه برکمک های مالی به سیل زده گان، به صورت داوطلبانه برای کمک به هموطنان سیل زده آماده هستند.
به گزارش ایرنا تعداد مشترکین تلفن ثابت استان زنجان در زمان حاضر به بیش از 358 هزار مشترک می رسد.
هم اکنون 276 سایت تلفن همراه اول (BTS) و یک میلیون و 156 هزار و 658 مشترک تلفن همراه اول در این استان وجود دارد.
3088
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان زنجان تلفن تلفن همراه خدمت رسانی سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه گاردین به نقل از مراجع بین‌المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هنوز دلیل و مدرکی ارائه نداده که ارتباط کارکنان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل با جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را ثابت کند.

این مراجع اشاره کردند که آنروا به طور منظم اسامی کارکنان خود را برای بررسی در اختیار تل‌آویو قرار داده اما این رژیم در مورد هیچ‌یک از آن‌ها اظهار نگرانی نکرده است.

گاردین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخی به نامه آنروا در ماه مارس و آوریل که طی آن خواستار ارائه اسامی کارکنان مظنون به ارتباط با این دو جنبش و ادله و مدارک مرتبط با آن شده بود، نداده است.

کد خبر 6085696 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • ارتباط فضاپیمای وویجر ۱ ناسا پس از ماه‌ها با زمین برقرار شد
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند