Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@13:21:44 GMT

واعظی: سخنگو نیستم اما جواب رسانه‌ها را می‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۸۰۳

واعظی: سخنگو نیستم اما جواب رسانه‌ها را می‌دهم

به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه بیست و هشتم فروردین هیات دولت با اشاره به اینکه مسئله بازسازی مناطق سیل زده در اولویت دولت است گفت: رئیس جمهور دستور تسریع برای کمک‌ها و اقدامات لازم برای مردم مناطق سیل زده را صادر کردند.

وی در ادامه افزود: در جلسه امروز آیین نامه اجرائی افزایش حقوق های مستمری بگیران و کارمندان دولت جمع بندی و تصویب شد و انشاءالله بتوانیم دغدغه حقوق بگیران را در مورد معیشت را کمتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در خصوص موضوع عدم انتخاب سخنگوی دولت گفت: من سخنگو نیستم و نمی‌خواهم سخنگو باشم اما تلاش میکنم هفته ای یکبار پاسخ رسانه ها را بدهم.
وی در ادامه افزود: کاری که بنده انجام دادم این است که به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از وزرا خواستم تا در روزهای چهارشنبه در محل کار خود حاضر و پاسخگو باشند و آنها این کار را انجام می دهند.

وی در مورد اظهارات سعید قاسمی هم افزود: آنچه من دیدم اظهارات این فرد درست نیست و اینکه اگر هر شخصی حرفی بزند قابل استناد نیست و این کاسه پر کردن برای آمریکاست.

واعظی گفت: رئیس جمهور سفر دیگری به خوزستان و لرستان خواهند داشت و از نزدیک با مسئولین محلی صحبت می‌کنند و مشکلات را بررسی می‌کنند تا با سرعت بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور از اقدامات جهانگیری در خصوص پاسخ رهبر انقلاب به رئیس جمهور درباره برداشت از صندوق توسعه ملی گفت: آقای جهانگیری کار فشرده ای را بعد از دستور رهبر انقلاب مبنی بر اینکه ابتدا منابع دولت بررسی شود و بقیه خسارات که لازم است از صندوق توسعه ملی برداشت شود، انجام دادند و گزارش آن به هیئت دولت ارائه شد. در همین راستا نیز ما باید نامه‌ای را خدمت مقام معظم رهبری بفرستیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور فردا به پاکستان می‌رود

سید ابراهیم رئیسی در سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با "شهباز شریف" دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با "آصف‌علی زرداری" همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهر‌های دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

 رئیسی پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه" رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از "ابر پروژه چندمنظوره اومااویا" شامل ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که تامین مالی آن از سوی دولت این کشور انجام شده و بیش از ۴۰۰ مهندس ایرانی در احداث آن نقش داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بخشی از حق‌آبه ایران از هیرمند پرداخت شد
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • رئیس‌جمهور فردا به پاکستان می‌رود
  • نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن
  • آزادراه حرم تا حرم روی ریل اجرا قرار گرفت