Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:07:44 GMT

اعزام مبلغ به مساجد مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۸۸۷

اعزام مبلغ به مساجد مناطق سیل زده

حجت الاسلام کمال با اشاره به اعزام مبلغ به مساجد مناطق سیل زده کشور، گفت: بعد از پایان آسیب های سیل و برگشت مردم به خانه و کاشانه شان، طی فراخوانی با کمک نهادهای تبلیغی در قم، بخشی از اعزام مبلغان در آن زمان انجام می شود.

حجت الاسلام «یحیی کمال» در گفت وگو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اعزام مبلغ به استان های سیل زده شمال و غرب کشور گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همانند دیگر گروههای جهادی و مردم، ازهمان ابتدا در کنار مردم سیل زده این مناطق بوده اند و در همین زمینه جلسات متعددی با نهادهای حوزوی در قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: برخی از مبلغین از همان زمان اعزام نوروزی به سراسر کشور برای تبلیغ در این استان ها حضور داشتند که به علت تقارن سیل با ایام تعطیلات، مشغول به خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده شدند و اقداماتی همانند خدمت رسانی، لایروبی و پاکسازی منازل مردم را انجام دادند.

 

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: بعد از وقوع سیل هم بسیاری از گروههای جهادی و مبلغین ما دراین مناطق حضور یافتند و بعد از پایان آسیب های سیل و  برگشت مردم به خانه و کاشانه شان، طی فراخوانی با کمک نهادهای تبلیغی در قم، بخشی از اعزام ها آن زمان صورت می گیرد.

 

 

 

وی با اشاره به بازدید رئیس این دفتر از مناطق سیل زده خوزستان و حضور در مناطق سیل زده اظهار کرد: در جلسه ستادهای مردمی که در خوزستان برگزار شد، در آنجا تصمیمات متعددی گرفته شد که دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان فعال باشد و بنا شد که فعالیت ها را تحت اشراف آیت الله جزایری و به همراه مجموعه‌های متعدد حوزوی مستقر در استان خوزستان انجام دهند.

 

کمال با اشاره به اینکه به منظور برگزاری برنامه های مشاوره ای برای کودکان و نوجوانان برپایی کمپ هایی  به منظور مشاوره کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار  می گیرد، خاطر نشان کرد: گروه‌های تبلیغی کودک و نوجوان می‌توانند فضای امید بخش و تطلیف شده ای را در شهر حاکم کنند، به همین جهت این اعزام ها بعد از بازسازی ها در دستور کار قرار می گیرد.

 

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به انتشار ویژه نامه «ره توشه» ویژه مناطق سیل زده گفت: این ویژه نامه که مشتمل بر پاسخگویی به برخی از شبهات و سوالات و تبیین مسأله بلایای طبیعی است که از طریق شبکه‌های مختلف پیام رسان در اختیار مبلغان قرار گرفته است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان سیل خسارت سیل روز جوان بارندگی و سیلاب خبرگزاری استان بوشهر شبستان مناطق سیل زده اعزام مبلغ مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این دیدار مهم‌ترین مسائل فلسطین و غزه مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

آقای قالیباف ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،  خواستار برخورد جدی مجامع بین‌الملی با این جنایات و همچنین کمک دولت‌های اسلامی و مسلمانان در مردم غزه شد.

آقای هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هم با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و غزه، مقاومت را تنها راه رهایی فلسطین از شر صهیونیست‌ها دانست.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • مساجد سنگرهای دفاع از اعتقادات دینی مردم هستند
  • مردم فرانسه برای درک ماه رمضان به مساجد می‌روند/ اصلی‌ترین کلید معرفی اسلام در کرواسی، قرآن است