Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:03:50 GMT

بالاک: مورینیو بایرن مونیخ را باشکوه می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۵۹۱۰

بالاک: مورینیو بایرن مونیخ را باشکوه می‌کند

میشائیل بالاک، ملی‌پوش سابق آلمانی و ستاره سابق بایرن مونیخ می‌گوید ژوزه مورینیو می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمربی‌گری بایرن باشد.

به گزارش "ورزش سه"، میشائیل بالاک، ستاره سابق خط میانی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان با دفاع از ژوزه مورینیو به عنوان گزینه‌ی مناسب سرمربی‌گری بایرن مونیخ می‌گوید مورینیو باعث می‌شود بایرن با شکوه‌تر دیده شود و در نتیجه گزینه بسیار خوبی برای هدایت این باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مورینیو امسال بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم‌فصل فاجعه‌بار در اولدترافورد سرانجام در نیمه راه از این تیم اخراج شد تا اوله گنار سولسشر به جای او سکان هدایت شیاطین سرخ را بدست بگیرد. مورینیو تا امروز همچنان بی‌کار است و در باشگاهی مشغول به کار نشده.

 

از سوی دیگر، در مونیخ هم نیکو کوواچ فصل اول حضورش در بایرن را بد آغاز کرد و صدرنشینی را به بوروسیا دورتموند واگذار کرد. البته کوواچ در نهایت موفق شد ورق را برگرداند تا بایرن با هدایت او اخیراً رقیب اصلی‌اش را 5-0 در هم کوبیده و دوباره به صدر جدول بوندس‌لیگا بازگردد.

 

 

با اینحال بالاک می‌گوید آقای خاص گزینه بهتری برای هدایت بایرن مونیخ خواهد بود. بالاک در این باره به روزنامه آلمانی بیلد گفت:" در حال حاضر نیکو کوواچ سرمربی تیم است و باید به او احترام گذاشت. او کارش را خوب انجام داده ولی نمی‌توان این را انکار کرد که در آینده منصوب کردن مورینیو به عنوان سرمربی می‌تواند باعث شود که هم باشگاه بایرن و هم بوندس‌لیگا با شکوه بیشتری دیده شود".

 

ستاره سابق بایرن مونیخ در ادامه گفت:" در زمان سرمربی‌گری پپ گواردیولا شاهد این بودیم. حضور او بوندس‌لیگا را دگرگون کرده بود و هر چند او در نهایت نتوانست با بایرن قهرمان چمپیونزلیگ شود ولی تاثیر بزرگی روی بایرن و فوتبال باشگاهی آلمان گذاشت".

 

 

میشل بالاک بایرن مونیخ ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ