Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس اظهار کرد: سال گذشته، به همت اعضا و کارکنان مستقر در شعب ویژه زندان و سایر شعب اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف استان، ۲ هزار و ۱۶۹ نفر از زندان آزاد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اضافه کرد: هم اکنون ۴۳۵ شعبه شورای حل اختلاف در سطح استان فارس در حال فعالیت می‌باشند که از این تعداد ۱۴ شعبه ویژه صلح و سازش پرونده‌های زندانیان در زندان‌های استان در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: شعب ویژه زندان حوزه‌های قضایی داراب، فسا، جهرم، ممسنی و کازرون دارای بیشترین آمار آزادی زندانیان در سال ۹۷ بوده اند.

انتهای پیام/چ

آزادی زندانیان با کمک شوراهای حل اختلاف فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد

مدیرکل زندان‌های فارس از کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیرعمد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسحاق ابراهیمی، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 16 جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد که در این جشن‌ها، خیران کمک‌های خود را جهت آزاید زندانیان جرایم غیرعمد ارائه کردند.

وی افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولان محلی و استانی همراه بود، بیش از 44 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت شد.

رئیس ستاد دیه استان با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 650 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده‌اند، افزود: در حال حاضر بیش از 950 زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مردم عزیز هستند.

وی دومین مرحله از پویش سهم من 40 را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از 6000 هزار تراکنش تاکنون انجام و نزدیک به 7 میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر 40 هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، می‌تواند زمینه آزادی کل زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوست و فرهنگ‌ساز استان خواهد بود.

به گزارش تسنیم شماره کارت 6104337770030961 بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت