Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال امروز در حاشیه بازدید از گلخانه های تولید گل رز هلندی این شهرستان افزود: شهرک گلخانه ای این شهرستان به وسعت 23 هکتار احداث وبرای اجرای طرح های زیربنایی وآماده سازی آن اعتبار کافی منظور شده است.

وی بیان کرد: با حمایت های صورت گرفته از متقاضیان، سطح گلخانه های تولید گل رز هلندی از چهار هزارو 500 متر مربع به 15 هزار متر مربع وهمچنین تولید این گل نیز به یک میلیون و 500 هزار بوته در سال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال اظهار کرد: با اجرا و تکمیل چند طرح گلخانه ای تولید گل رز هلندی در این شهرستان سطح تولید این گل پرمصرف در آینده افزایش خواهد یافت.

بابایی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های توزیع اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال 98 توجه به توسعه ورونق بخش کشاورزی وهمچنین توسعه تولیدات گلخانه ای است، افزود: اجرای این طرح در کنار ایجاد زمینه اشتغال پایدار برای بیکاران منطقه، کاهش هزینه تولید محصولات کشاورزی وافزایش بهره وری تولید زمینه صرفه جویی مصرف آب را نیز فراهم می کند.

انتهای پیام/ع

توسعه تولیدات گلخانه ای در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی قائم شهر گفت: ۴ هزار و ۹۸۴ مترمربع تبصره ۲ ماده ۱۰ و حکم قطعی ماده ۳ مربوط به سنگ ریزی، دیوارکشی، پلاک بندی زمین و احداث بنای غیرمجاز در چهار روستای این شهرستان قلع و قمع شد.

علی درویش نیا گفت: اسفند ماه سال گذشته ۶ مورد تبصره ۲ شامل سنگ ریزی و دیوارکشی و یک مورد حکم قطعی ماده ۳ احداث بنا در چهار روستای شهرستان قائمشهر به مساحت ۴ هزار و ۹۷۴ مترمربع به اجرا درآمد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر اظهار کرد: ۶ مورد تبصره ۲ قانون منع تغییر کاربری اراضی کشاورزی، یک مورد سنگ ریزی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع، ۱۱ قطعه پلاک بندی و ۴ مورد تفکیک زمین به متراژ ۳۲۰۰ مترمربع، ۳ مورد دیوارکشی به طول ۲۳۰ متر و تعداد یک مورد اجرای حکم صادره قطعی ماده ۳ احداث بنا به متراژ ۵۴ مترمربع واقع در روستا‌های مهدی آباد، واسکس، افرا و پایین لموک انجام و قلع و قمع شد.

‌وی افزود: بر اساس تبصره ۲ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مرجع تشخیص اراضی زراعی و باغ‌ها در خارج از محدوده قانونی شهر‌ها و شهرک‌ها جهاد کشاورزی است و تغییر کاربری اراضی موضوع این قانون در روستا‌ها طبق ضوابطی که جهاد کشاورزی تعیین می‌کند مجاز است.

دیگر خبرها

  • محرومیت در راه‌های مواصلاتی بزرگترین مشکل شهرستان بردسکن است
  • قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر
  • اشتغال و امید آفرینی با احیای واحدهای راکد
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • اجرای طرح سرشاخه‌کاری در ۵۰ هکتار از باغات گردوی خلخال
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان
  • گلخانه‌داران و باغداران استان مرکزی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند