Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:28:32 GMT

سنگین وزن کشتی آزاد در اندیشه طلای آسیا

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۱۲۰

آزادکار سنگین وزن تیم ملی گفت: امیدوارم هر کسی شایسته تر است، بتواند در مسابقات جهانی و المپیک شرکت کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کشتی آزاد تا چند روز دیگر کار خود را در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می کند؛ تیمی که با نظر غلامرضا محمدی در برخی اوزان نفرات شاخص و در برخی اوزان نفرات جوانتر را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون شک با توجه به حضور ۳ مدعی در سنگین وزن، یکی از سخت ترین انتخاب ها برای غلامرضا محمدی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بوده است. یدالله محبی که رقبای قدرتمندی مثل کمیل قاسمی و پرویز هادی را کنار خود می بیند، قرار است راهی رقابت قهرمانی آسیا شود.


یدالله محبی درباره شرایط اردوی تیم ملی گفت: بعد از مسابقات کشوری ۷ مرحله اردو داشتیم. رقابت های جام تختی هم بین این اردوها برگزار شد. هم من و هم سایر کشتی گیران در این اردوها بدنمان به تدریج آماده تر شد و الان هم آماده مسابقه هستیم.

 


وی افزود: من ۲ مسابقه شرکت کردم و آمادگی نسبی دارم. البته همه چیز روز مسابقه مشخص می‌شود. من سال ۲۰۱۷ هم در آسیایی کشتی گرفتم و اول شدم. تقریبا شناخت خوبی نسبت به حریفانم دارم. سنگین وزن چینی سال قبل دوم دنیا شد و حریف اصلی من همین کشتی گیر است. در ضمن آنها میزبان هم هستند و اگر با هم روبه رو شویم، کار من سخت خواهد بود. من همیشه تلاش کردم و این بار هم صددرصد توانم را می‌گذارم تا بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم.


ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد درباره رقبای داخلی خود مثل پرویز هادی و کمیل قاسمی گفت: این رقابتی که در سنگین وزن به وجود آمده، یک نکته مثبت است. آقای هادی سال قبل سوم جهان شدند و آقای کمیل قاسمی یکی از پرافتخارترین سنگین وزن های جهان است. من هم جزیی از این تیم هستم و امیدوارم بتوانم با آنها رقابت سالمی داشته باشم. هدف اصلی من فعلا مسابقات آسیایی است و بعد از آن هم کادرفنی هر تصمیمی بگیرد، تابعیت می کنم. اگر بخواهند انتخابی داخل کشور برگزار کنند یا به تورنمنتی اعزام شوم، آماده هستم. امیدوارم هر کسی شایسته‌تر است، بتواند در مسابقات جهانی و المپیک شرکت کند.


محبی در پایان گفت: من در جام تختی حریفان خوب داخلی و خارجی داشتم و توانستم قهرمان شوم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. عملکرد من در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی مهم است چون می تواند در تصمیم مربیان برای مسابقات جهانی تاثیرگذار باشد.

آزاد یدالله محبی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد یدالله محبی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه

امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

 

 

محصول  نرخ 
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان 
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان 
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۷۰۶  میلیون تومان
طلای ۲۴ عیار ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه