Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:22:53 GMT

ارائه آموزش مهارتی درپادگان‌های خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۱۵۲

ارائه آموزش مهارتی درپادگان‌های خوزستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی،مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان داشت: آموزش در پادگان‌ها شامل مجموعه آموزش‌های مهارتی می‌باشد که به افراد در حین انجام خدمت سربازی ارائه می‌شود تا بتوانند شرایط احراز اولیه اشتغال را پس از دوران خدمت کسب نمایند.

وی افزود: این آموزش‌ها در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی به سربازان ارائه می‌شود که پس از پایان دوره و انجام آزمون گواهینامه مهارت به آن‌ها اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سواعدی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان فقدان مهارت در جوانان و به تبع آن معزل بیکاری آنان پس از خدمت سربازی خواهد بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: طرح آموزش سربازان در پادگان‌ها با توجه به وجود امکانات در پادگان ها، نظم و انضباط در انجام طرح، ارائه گواهینامه به سربازان و اشتیاق جوانان طرح موفقی است.

این مقام مسئول بیان داشت: طرح آموزش در پادگان‌ها باعث تقویت حسن نظم پذیری، خودکفایی و استقلال سربازان می‌شود و ارائه این آموزش‌ها در پادگان‌ها نقشه راه مناسبی جهت اشتغال فرد پس از خدمت مقدس سربازی است.

انتهای پیام/م

توجه به ارائه آموزش های فنی در خدمت سربازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت (فیلم)