Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مسئول پژوهش اداره کل استان، در قالب برنامه تبادل استاد و دانشجو با اتحادیه اروپا برای گذراندن فرصت مطالعاتی به کشور لهستان اعزام شد.

زینب نظامدوست دانشجوی مقطع دکتری فیزیولوژی ورزش در چارچوب تفاهم نامه و قرارداد همکاری علمی بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه علوم ورزشی ورشو کشور لهستان با حمایت مالی این اتحادیه جهت سپری کردن فرصت مطالعاتی به این کشور اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاطر نشان می شود وی اولین دانشجوی دکتری دانشگاه بیرجند می باشد که در قالب برنامه اراسموس + و با حمایت مالی اتحادیه اروپا جهت گذراندن فرصت مطالعاتی تحقیقاتی اعزام می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی دانشجو لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!