Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول موکب سجادیه سفیدشهر از ارسال کاروان کمک های مردمی سفیدشهر به جزیره مینو خبر داد و گفت: یک تریلر کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال به همراه ۱۵ نیروی داوطلب مردمی در قالب این کاروان پنج شنبه ۲۹ فروردین به این جزیره اعزام می شود.

«حسین محسنیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کاروان کمک های مردمی سفیدشهر روز پنج شنبه ۲۹ فروردین به جزیره مینو ارسال و موکب سجادیه به مدت ۱۵ روز در این جزیره مستقر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسؤول موکب سجادیه سفیدشهر با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با ستاد عتبات عالیات گفت: جمعیت زیادی از سیل زدگان خوزستان به جزیره مینو در استان هرمزگان منتقل شده اند که نیازمند شدید کمک های غذایی هستند.

 

محسنیان اظهار داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته، موکب سجادیه سفیدشهر در اداره بهزیستی جزیره مینو مستقر خواهد شد.

مسؤول موکب سجادیه سفیدشهر افزود: یک تریلر کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش ۸۵۰ میلیون ریال به همراه ۱۵ نیروی داوطلب مردمی در قالب این کاروان آماده اعزام به جزیره مینو هستند.

 

محسنیان با تقدیر از کمک های مردمی و خیرین سفیدشهری ابراز داشت: مردم و مجامع شهر برای مشارکت در این حرکت انسان دوستانه کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه موکب سجادیه تحویل دهند.

 

پیش از این «هیئت سجادیه سفیدشهر» در اقدامی تحسین برانگیز، جشن میلاد امام سجاد(ع) بزرگترین جشن این هیئت را کنسل و هزینه های برگزاری این جشن شادیانه و پذیرایی شام هیئت را به سیل زدگان استان های لرستان و خوزستان اختصاص داد.

 

سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان خسارت سیل کمک به سیل زدگان روز جوان مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان استان بوشهر سفیدشهر جزیره مینو شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و فولام در چارچوب هفته سی‌وچهارم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری لیورپول به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و فولام عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لیورپول به‌پایان رسید.

ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه ۲، رایان گراونبرخ در دقیقه ۵۳ و دیوگو ژوتا در دقیقه ۷۲ گل‌های لیورپول را به‌ثمر رساندند.

تک گل فولام را تیموتی کاستانیه در دقیقه ۲+۴۵ به‌ثمر رساند.

خلاصه‌بازی لیورپول و فولام کد خبر 746746

دیگر خبرها

  • جزیره نخل جمیرا نماد دبی
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • فراخوان سراسری «وعده صادق» منتشر شد
  • آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید
  • «راز جزیره» در شبکه امید
  • جزیره‌ای با شن‌های نقره‌فام در خلیج فارس + فیلم