Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:12:59 GMT

خامس به بایرن: تکلیف من را مشخص کنید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۲۷۳

خامس به بایرن: تکلیف من را مشخص کنید

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ از مدیران این باشگاه خواسته تا هر چه سریعتر درباره آینده او تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه بیلد آلمان مدعی شد خامس رودیگز، ستاره کلمبیایی بایرن مونیخ که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کند از مدیران بایرن مونیخ خواسته تا سریعتر تکلیف او را مشخص کرده و درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به گزارش بیلد، خورخه مندس، مدیر برنامه‌های خامس مدیران ارشد بایرن را تحت فشار گذاشته تا در هفته جاری با او جلسه‌ای برگزار کرده و برنامه‌های آتی خود برای ستاره 27ساله کلمبیایی را به او اطلاع دهند.

 

خامس که ملی‌پوش کلمبیایی است و مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار دارد در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی در مونیخ حضور دارد. اما بایرن مونیخ در قرارداد انتقال قرضی او از رئال مادرید بندی گنجانده که به باشگاه آلمانی امکان می‌دهد در تابستان پیش رو خامس را با پرداخت 42 میلیون یورو به صورت دائمی خریداری کرده و در مونیخ ماندگار کند.

 

بیلد می‌گوید مندس، مدیر برنامه‌های خامس می‌خواهد از مدیران بایرن پاسخی قطعی دریافت کند تا خیالش از بابت آینده موکل خود مطمئن باشد.

 

چرا که با وجود گزینه‌ای که بایرن برای دائمی کردن خامس در اختیار دارد در هفته‌های گذشته در مطبوعات آلمانی شایعه شده بود که مدیران بایرن هنوز به صورت قطعی تصمیم نگرفته‌اند که با فعال کردن بند خرید قرارداد قرضی خامس، او را با پرداخت 42 میلیون یورو به صورت دائمی در اختیار بگیرند.

 

رئال مادرید بایرن مونیخ خامس رودریگز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بایرن مونیخ خامس رودریگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد

به گزارش همشهری آنلاین روبرو نیوز مهدی عبدی که در تابستان گذشته با نظر گل‌محمدی از جمع سرخپوشان جدا و به صورت قرضی راهی تراکتور شد چون تحت قرارداد پرسپولیس است، تمایل دارد به این تیم برگردد. البته تبریزی‌ها هم خواستار خرید دائمی او هستند و این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پرسپولیس تمایلی برای حفظ این بازیکن نداشته باشد. ناگفته نماند عبدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و طبیعتا این باشگاه اگر می‌خواهد او را باز هم به تیمی قرض دهد باید قراردادش را تمدید کند یا اینکه تصمیم به فروش او بگیرد. ناگفته نماند انتقال قرضی عبدی به تراکتور از نظر مالی خیلی به سود او تمام شد. درمورد عبدی باید گفت اوسمار هم خیلی روی او نظر مساعد ندارد و این مساله کار او را برای بازگشت به پرسپولیس سخت می‌کند.

علیپور مشتاق بازگشت
علی علیپور بعد از سپری کردن 4 فصل نه‌چندان خوب در فوتبال پرتغال به نوعی ناچار به بازگشت دوباره به فوتبال ایران است. از این جهت که او پیشنهاد مالی خوبی از باشگاه ژیل‌ویسنته برای تمدید دریافت نکرده و پیشنهاد خارجی دیگری هم ندارد. البته او فصل پیش و نیم‌فصل هم مورد توجه تراکتور قرار داشت اما تاکیدش این بود که در صورت بازگشت به ایران دوست دارد در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد. علیپور برخلاف عبدی بازیکنی دونده و سختکوش است و از این جهت بعید است اوسمار تمایلی برای جذب او نداشته باشد؛ هرچند این مربی برزیلی در صورت ماندن در پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی بلندقامت است اما مدیران باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به بازگشت علیپور به تیم‌شان هستند. البته با اتمام این فصل غیر از بازیکنان اشاره‌شده باز هم هستند نفراتی که دوست داشته باشند برای پرسپولیس بازی کرده یا به این تیم برگردند؛ اتفاقی که مشابه آن را در سال‌های گذشته زیاد دیده‌ایم.

کد خبر 846212 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد