Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رییس دفتر رییس جمهور، امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به سوالی درباره ویدئوی منتشر شده از سعید قاسمی از فرماندهان سابق نظامی اظهارداشت: این که فردی کلیپی پر کند و حرفی بزند،قابل استناد نیست.آنچه که من دیدم هیچ کدام صحت ندارد. هلال احمر هم علیه این فرد اعلام شکایت کرده و بقیه مطالبش هم درست نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این گونه حرف ها در این مقطع خاص که آمریکایی ها این گونه علیه سپاه تلاش می کنند، پاس گل دادن به آمریکا و دشمن است.چه لزومی دارد ایشان حرف هایی بزند که واقعیت ندارد و اصلا درست نیست و بخواهد دست دشمنان را که سپاه را نشانه گرفته اند، قوی کند.وی در ادامه درباره آخرین اقدامات دولت برای مناطق سیل زده افزود: موضوعاتی در جلسه امروز دولت بحث شد که اولویت ما کمک به سیل زدگان بود و در این ارتباط وزیر کشور گزارشی را درباره اقدامات انجام شده ارایه کرد.

واعظی ادامه داد: در همه استان ها به ویژه استان لرستان و خوزستان که وضعیت آنها نسبت به استان های دیگر باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و از طرف دیگر تعداد خانه ها و مزارعی که خسارت دیده مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد. 

رییس دفتر رییس جمهور یادآور شد: در مصوبه قبلی رقمی که برای پرداخت به برخی از بخش ها مثل صنعت، مزارع و جاهای مختلف در نظر گرفته شده بود با بررسی هایی که شد در برخی نقاط نیاز به افزایش داشت که این کار انجام شد. 

وی اضافه کرد: کار بسیار فشرده ای که آقای جهانگیری بعد ازدستور رهبری داشتند که ببنید خسارات چقدر است و خود دولت چقدر می تواند از بودجه و جابه جایی ها انجام دهد و مابقی را که لازم است نامه ای خدمت مقام معظم رهبری بفرستیم تا از صندوق توسعه ملی بگیریم، این کار هم انجام شد. 

واعظی افزود: اتفاق بسیار خوبی هم در دولت و هم در بیرون دولت رخ داده این است که باید هرچه سریعتر به مسئله سیل زدگان رسیدگی شود و حتی رییس جمهور دستور دادند که نگذارید مردمی که آسیب دیدند ، مزارع و خانه هایشان از بین رفته هرچه سریعتر برای آنها فکری شود. 

رییس دفتر رییس جمهور ادامه داد: رییس جمهور مجددا به مناطق سیل زده استان لرستان، خوزستان سفر خواهند کرد و و از نزدیک با مسئولان محل مشکلات را بررسی می کنند، امیدواریم با سرعت بیشتری بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی درباره افزایش حقوق کارمندان گفت: برای افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان در سال جدید نیاز داریم که آیین نامه اجرایی آن مصوبه دولت را تصویب کنیم که امروز در این زمینه به جمع بندی رسیدیم که بعد از مصوبه ای که داشتیم همه حقوق ها افزایش پیدا خواهد کرد.

واعظی افزود: امیدواریم بتوانیم براساس آنچه که نیاز مردم است و آنچه در توان است، هم به سیل زدگان و هم به حقوق بگیران و کسانی که مقداری از نظر گرانی ها به آنها فشار می آید، بیشتر کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق رییس جمهور سیل صنعت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد

دولت پاکستان در پی سفر رییس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد، تصمیم گرفته است یکی از اتوبان‌های تازه تاسیس پایتخت این کشور را به نام کشور دوست و همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

به گزارش مشرق، در پی سفر «سید ابراهیم رئیسی» رییس‌جمهور ایران به پاکستان، دولت فدرال این کشور اعلام کرد که تصمیم گرفته یکی از بزرگ‌راه‌های آن را به نام همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

شبکه ای‌آروای نیوز در این باره گزارش داد: خیابان یازدهم اسلام‌آباد «خیابان ایران» نام گرفته است. این تصمیم طی جلسه کابینه دولت فدرال اتخاذ شد. پروژه احداث اتوبان یازدهم اسلام‌آباد به تازگی آغاز شده است.

رئیسی که در راس یک هیات دیپلماتیک بلندپایه به پاکستان سفر کرده بود، مورد استقبال «ریاض حسین پیرزاده» و « موداسیر تیپو» سفیر پاکستان در ایران قرار گرفت.

طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، رئیسی قرار است با نخست‌وزیر، رییس جمهور، رییس سنا و رییس مجلس ملی این کشور دیدار کند.

مقامات دو کشور درباره تقویت روابط دوجانبه، تجارت و همکاری در حوزه انرژی، کشاورزی و دیگر بخش‌ها گفت‌وگو کردند.

طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، طرفین همچنین قرار است درباره همکاری در زمینه مسائل جهانی و منطقه‌ای وهمکاری دوجانبه برای مقابله با تهدید مشترک تروریسم نیز رایزنی کنند.

پاکستان و ایران تصمیم گرفته‌اند یک منطقه اقتصادی ویژه مشترک با هدف تقویت اقتصاد دو کشور نیز ایجاد کنند.

منابع مطلب به ای‌آروای نیوز گفتند که کابینه دولت فدرال به امضای یکت تفاهم‌نامه همکاری با ایران در طی سفر رییس جمهور ایران به اسلام‌آباد چراغ سبز نشان داده است و طرفین پیش‌نویس آن را نیز نهایی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • « ایران » نام اتوبان پاکستان می‌شود
  • پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد
  • ایران نام اتوبان پاکستان می‌شود