Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@07:24:44 GMT

صفحه اینستاگرام رئیس قوه قضاییه از دسترس خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۴۷۴

به گزارش ایلنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام از روز گذشته مسدود کردن صفحات اینستاگرام مسئولان کشور را اغاز کرد و در توضیح اقدامات خود اعلام کرد: این کار در راستای اقدام آمریکا در خصوص اعلام سپاه به عنوان گروه تروریستی انجام شده است.

در ادامه این اقدامات لحظاتی لحظاتی پیش صفحه اینستاگرام حجت‌الاسلام محمدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه نیز مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس طی دیروز تا امروز صفخات اینستاگرام دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران ازجمله سرلشکر محدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار کمالی رئیس سرمایه نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مسدود شده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه اینستاگرام رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه اسراییل موید حرکتی پرشتاب در تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه تبریک گفت.

متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

سپاه پاسداران، پدیده‌ای منحصر به فرد و مولودِ مبارک ِ انقلابی بر خاسته از روح عزت طلبی، آزادگی و ستم ناپذیری مردم بصیر و دین‌مدار ایران سربلند اسلامی است. این شجره طیبه در سایه رهنمودهای امامین انقلاب، ثمرات ارزشمند و غرور آفرینی در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام داشته است.

ارتقای روزافزون آمادگی در مقابله با دشمنان، به ویژه تنبیه رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی، پیشرفت‌های چشم‌گیر در خودباوری و خود اتکایی و روح خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، موید حرکتی پرشتاب در تأمین منافع راهبردی و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خدای متعال را شاکریم که امروز با دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، این نهاد انقلابی، همراه و همدل و متحد با ارتش سرافراز، سدی محکم در برابر دشمنان و نقطه امید مردم شریف ایران و امت اسلامی هستند.

با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه مقتدر و مردمی پاسداران انقلاب اسلامی به حضرتعالی و خانواده بزرگ آن جنود الهی، از خدای بزرگ علو درجات شهیدان راه عزت و اقتدار جنگ تحمیلی، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و جبهه مقاومت و توفیق روزافزون رزمندگان مخلص آن نهاد فداکار را تحت رهبری حکیمانه زعیم عالیقدر و فرمانده عزت آفرین کل قوا امام خامنه‌ای عزیز، خواستارم.

کد خبر 6083267

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی حماسی سپاه منشا قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است
  • سپاه پاسداران مولودِ مبارک انقلاب است
  • سرلشکر باقری: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است
  • سردار باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است
  • تنبیه اسراییل موید حرکتی پرشتاب در تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی
  • فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت