Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:17:56 GMT

بیش از یک‌تن مواد تن مواد مخدر در سمنان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۵۰۹

بیش از یک‌تن مواد تن مواد مخدر در سمنان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف و ضبط یک‌تن و ۱۲کیلوگرم انواع مواد مخدر در حوالی دامغان خبر داد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه این محموله قاچاق در عملیات مشترک ناجا سمنان و خراسان جنوبی شناسایی شد اظهار داشت: بلافاصله نیروهای مبارزه با مواد مخدر با اعزام تیم‌های عملیاتی از دو شهرستان شاهرود و دامغان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: قاچاقچیان به‌محض اینکه متوجه تعقیب توسط مأموران نیروی انتظامی شدند، پا به فرار گذاشتند که سرانجام خودروی این سوداگران مرگ با شلیک پلیس به سواری زانتیا در حوالی دامغان و خودرو نیسان نیز در جاده‌های خاکی محور طرود در دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان عنوان کرد: یکی از قاچاقچیان این دو خودرویی که حامل مواد مخدر بودند در جریان درگیری مسلحانه مجروح و به مرکز درمانی انتقال داده شد و متهم دیگر دستگیرشده در این عملیات به مراجع قانونی ارجاع داده شد.

سردار قاسمی بیان داشت: این محموله قاچاق حاوی 21 کیلوگرم شیشه، 233 کیلوگرم هروﺋین و 758 کیلوگرم تریاک بود که به‌واسطه عملیات موفق نیروهای مبارزه با مواد مخدر پلیس به مقصد نرسید.

مشهد|مواد مخدر پلمب شده در بسته‌های شکلات کشف شد297 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شد

وی تأکید کرد: مردم استان سمنان به‌محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک باید جریان را به اطلاع نیروهای انتظامی برسانند تا در اسرع وقت نسبت به دستگیری مجرم یا مجرمان اقدام شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: سوداگران مرگ با جان خود و جامعه در حقیقت بازی می‌کنند و به عبارتی می‌توان آن‌ها را خاﺋنانی به مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان ناآگاهی دانست که در دام این شیاطین گرفتار می‌شوند و مشکلات و معضلاتی فراوان دیگری را به دنبال آن برای خانواده‌ها و در سطح کلان در جامعه ایجاد می‌کنند.

سردار قاسمی هوشیاری خانواده‌ها در مراقبت و نظارت جدی بر فرزندانشان تأکید کرد و گفت: چنین دام‌هایی در کمین افراد ناآگاه و غافل نشسته است؛ بنابراین نظارت و مراقبتی جدی‌تر از سوی خانواده‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی «ثامن» مشهد گفت: شب گذشته مرد جوانی به علت مسمومیت شدید ناشی از مواد مخدر به یکی از مراکز درمانی شهر مشهد منتقل و موضوع از طریق عوامل انتظامی به مرکز ۱۱۰ گزارش شد.

سرهنگ عبدالرضا خجسته  افزود: با حضور ماموران کلانتری امام رضا (ع) در بیمارستان مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله که از یکی از استان‌های جنوب شرق کشور قصد انتقال مواد مخدر به روش بلعی به شهر مشهد را داشت، به علت بازشدن بسته‌های مواد مخدر دچار مسمویت شدید شده بود.

وی گفت: مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل با تلاش کادر درمان از مرگ حتمی نجات یافت و ۱۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده‌اش خارج شد.

خجسته افزود: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد و متهم تا بهبودی در بخش مراقبت‌های ویژه و زیر نظر پلیس بستری است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر