Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:54:26 GMT

محکومیت 44 میلیارد ریالی برای قاچاق گوشی تلفن همراه

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۵۷۰

محکومیت 44 میلیارد ریالی برای قاچاق گوشی تلفن همراه

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی جزئیات رسیدگی به پرونده سوءاستفاده از تسهیلات مسافرتی و قاچاق گوشی تلفن همراه را اعلام کرد و از محکومیت 44 میلیارد ریالی متهمان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدیاسر رایگانی افزود: سه متهم به اتهام ورود غیرقانونی گوشی تلفن همراه و سوءاستفاده از تسهیلات مسافری و ثبت آن در سامانه همتا دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با گزارش پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پرونده تخلف در شعبه 22 بدوی استان تهران مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.
رایگانی اظهار داشت: پس از انجام استعلام های لازم و با توجه به ارائه مدارک قانونی از سوی متهمان، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز و متهم ردیف اول پرونده را به پرداخت 44 میلیارد و 101 میلیون ریال شامل 33 میلیارد و 757 میلیون ریال جزای نقدی و 11 میلیارد ریال بهای مال از دست رفته محکوم کرد.
سخنگوی تعزیرات اضافه کرد: متهم ردیف دوم پرونده نیز به پرداخت 121 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و متهم ردیف سوم پرونده با توجه به عدم اطلاع از قاچاق بودن محموله کشف شده و نحوه ریجستری آن، حکم برائت دریافت کرد.
اجتمام*3229*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعزيرات قاچاق موبايل رايگاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته طیبی، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی متهم وصول شد.

طیبی گفت: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی شهرستان آبادان این محموله را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081153

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت