Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@07:08:36 GMT

اتصال سیم بخاری برقی جان یک نگهبان در فریمان را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۶۶۵۸۰

اتصال سیم بخاری برقی جان یک نگهبان در فریمان را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، جواد خرسند ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی فریمان اظهار کرد: آتش سوزی در کانکس نگهبانی یکی از مراکز شن شویی در فریمان موجب جان باختن نگهبان بر اثر شدت جراحات وارده شد.

فرمانده انتظامی فریمان افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد یک کانکس نگهبانی شن شویی به دلایل نامعلومی دچار حریق شده و نگهبان که مردی ۴۳ ساله بوده در حریق گرفتار و متأسفانه به علت شدت سوختگی جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارشناس آتش نشانی علت این آتش سوزی را اتصال سیم بخاری برقی اعلام کرده است.

کد خبر 4593626

منبع: مهر

کلیدواژه: اطفای حریق فریمان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۶۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دادستان فریمان گفت: گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام با عنوان آژانس رایگان مخصوص بانوان فریمان شناسایی و دستگیر شد.
 مهدی حقدادی گفت: در پی وصول چندین فقره گزارش شهروندان مبنی بر فعالیت شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعنوان آژانس رایگان مخصوص بانوان فریمان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت، لذا پس از صدور دستورات قضایی به ضابطین و با اقدامات فنی پلیسی متهم شناسایی و در بازجویی و تحقیقات صریح به ایجاد صفحه در اینستاگرام و ارسال پیام با محتوای رایگان بودن سرویس تاکسی و آژانس مخصوص بانوان و اقدام به ارتباط گیری با بانوان جوان با هدف دوستی و اغفال و درخواست‌های غیراخلاقی از نامبردگان از طریق فضای مجازی اعتراف کرد.
حقدادی افزود: شهروندان گرامی به ویژه بانوان با رعایت نکات ایمنی به منظور امنیت و اطمینان، برای تردد از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • کانکس ساندویچ پانل چیست؟
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • بروات تولید کننده برتر لوزارم خانگی
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد
  • بخاری‌هایی که هوای پسته کرمان را دارند + عکس و فیلم
  • بخاری‌هایی که هوای پسته کرمان را دارند
  • کشف ۴ تن چوب قاچاق در فریمان